X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
על שטיפת המוח שעושה הממסד האנטי ציוני (להבדיל מזה השמאלני)
▪  ▪  ▪

בעשרים השנים האחרונות הממסד האנטי ציוני (לא שמאלני אלא אנטי ציוני) שוטף לציבור את המוח עם שקרים אורוולינים. הגיע הזמן שהציונים יעמידו את האנטי ציונים במקומם.
להלן כמה שקרים:
1. יש שמאל וימין בארץ - שקר! שמאל היא תפיסה חברתית. מפלגות "השמאל" בישראל התנגדו למיסוי על הבורסה,ומעולם לא התנגדו לחלוקת רכוש המדינה לעשירי הארץ בתמורה מינימלית.
הימין גם הוא מייצג תפיסה חברתית של גירוש זרים באשר הם זרים, וכולל בהתנהגותו שרפת בתי מהגרים ורציחתם - כפי שבא לידי ביטוי בגרמניה נגד טורקים, ובצרפת וארה"ב נגד יהודים.
בישראל אין ימין. כך שנותרנו עם החלוקה הברורה: ציוני - בעד מפעל ההתיישבות של יהודים בארץ ישראל; ואנטי ציוני - בעד התיישבות ערבים ונגד התיישבות יהודים בכל רחבי ישראל;
2. נגזר עלינו לחיות עם הערבים (הן בישראל והן בשטחי יש"ע). שקר! על מיליוני הגרמנים שגרו כשמונה דורות באזור הסודטים ומדינות ברית המעוצות לשעבר, לא נגזר לחיות עם הצ'כים והסוביטים.
עם גמר המלחמה במבצע הידוע בכינויו 15-15 (15 ק"ג ציוד תוך 15 דקות על הרכבת לגרמניה), גורשו מיליוני גרמנים ממדינות אירופה לגרמניה ההרוסה. לפני מספר שנים גורשו מיליון וחצי טורקים(שגרו שם כמה דורות) מבולגריה תוך 3 שבועות, ללא מעשי טרור של הטורקים, וטורקיה החזקה בהרבה מבולגריה לא הכריזה על מלחמה בבולגריה בעקבות הגירוש, אלא קלטה את כל הפליטים.
הרבה בעיות פליטים נפתרו במאה ה-20;
3. שלום עושים עם אויבים. שקר! את האויבים הורגים, כפי שעשו למנהיגי הדיקטטורות והצבא הגרמני והיפני שהיו אחראיים למלחמת העולם השניה. הכתיבו שלום ללא כל משא-ומתן למי שנשאר;
4. אין פתרון צבאי. שקר! מלחמת העולם מצד אחד הוכיחה שיש פתרון צבאי. וכדי להוציא לתוקפן את החשק להילחם, בנות הברית הרגו מיליוני אזרחים יפנים וגרמנים. מצד שני, ארה"ב הפסידה לוויטנאם, ולמרות הרג של כמיליון אזרחים ויאטנמים - הנחישות, ולא הכוח הצבאי, היא שהובילה לניצחון על ארה"ב;
5. העולם לא ייתן (לנו לעשות מה שעשו ארה"ב ובנות הברית או חוסין ב-1970). שקר! העולם המערבי כבר מתחיל להיות מודע לסכנות האיסלאם הקיצוני המשתלט על אירן, מצרים, ירדן, סעודיה ועוד.
יש להבין שהעולם שנתן לרצוח 6 מיליון יהודים, ייתן לרצוח שוב 5 מיליון. אל לנו להגיב בהריסת בתים ומעצר מבוקשים על מעשי רצח. כפי שאמר יוסי ביילין במאמרו בניו יורק טיימס, תאוות הרצח היא בלבבות של הערבים, ולכן חיסול אחד יותר או פחות לא ישנה כולם. הם רוצחים פוטנציאליים, ופוטנציאל זה יש להרחיק רחוק ככול האפשר. ואפשר!;
6. צה"ל, צבא חזק? הראנו כבר בסעיף 4 שהנחישות היא הגורם הקובע בניצחון צבאי, ולמנהיגי המדינה המפעילים את הצבא אין נחישות למלחמת וחורמה בטרור. לכן הצבא לא נלחם מלחמת חורמה בטרור הערבי והטרור מנצח.
יש בוודאי עוד שקרים שבהם התקשורת והפוליטיקאים מנסים לשטוף לנו את המוח. זיכרו: שקר שנאמר פעמים רבות על-ידי פוליטיקאים (עם וללא פרס נובל) ושדרנים ושדרניות (עם או ללא חליפות) לא הופך לאמת.
אורי נטע
התנחלות קורנית
הגליל התחתון

תאריך:  02/04/2002   |   עודכן:  02/04/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגל דוד
האם רוצחים יעלוזו והנרצחים שפתיהם/ן כבר חתומות לעד?
אברהם (פריצי) פריד
וכי איש מהעיתונאים לא תמה על רעיון הכח הבינלאומי של שריד?
אוריאל שוחט
אוריאל שוחט, במכתבו לשר האוצר, מעלה את הצורך לסגור את פירצת גניבת כספי המע"מ של המדינה
יער דורון
פרופ' ג'רלד פרמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il