X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מקורות
פרש מניהול החברה בי"ד בטבת תש"ע, 31.12.2009
▪  ▪  ▪
חיים רומנו, מנכ"ל אל-על בשנים 2009-2005 [צילום: סיון פרג´]

לקוחות אל על היקרים,
השבוע אסיים את תפקידי כמנכ"ל אל על ואעביר את שרביט הניהול למחליפי, האלוף (במיל.) אליעזר שקדי.
במשך קרוב ל-5 שנים נשאתי בתפקיד המרתק והמאתגר הזה שאין דומה לו. תפקיד המגלם בתוכו בראש ובראשונה את האחריות העליונה לדאוג לביטחונכם, לרווחתכם ולהביא אתכם נינוחים למחוז חפצם.
זו הייתה אחריות כבדה שהתקיימה יומיום, מסביב לשעון. היא התקיימה בשנים מאתגרות ותובעניות במיוחד לתעשיית התעופה העולמית ככלל ולאל על בפרט. שנים של עליות ומורדות במציאות הגיאופוליטית, מלוות בחוסר יציבות ביטחונית. שנים של טלטלות בסביבה הכלכלית. שנים שבהן נפתחו שמי מדינת ישראל לתחרות בהיקף חסר תקדים והעצימו את הצורך להיות ראויים לבחירתכם ולהעדפתכם לטוס אל על.
מיומי הראשון בתפקיד האמנתי כי הצלחתה של אל על כחברה פרטית בסביבה תחרותית חייבת להישען בראש ובראשונה ולפני הכול על נאמנותם והעדפתם של אלה הרואים בה בית ומביעים את אמונם בהצטרפותם לחוג חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על. אשר על כן הייתם עבורי הסמן הימני לתכנון וליישום מהלכי ההתחדשות והשדרוג חסרי התקדים שביצעה אל על בשנים הללו בכל מכלולי השירות והמוצר - לפני, במהלך ולאחר הטיסה. בהצטיידות במטוסים חדשים, בהצערת הצי, בשדרוג המושבים, בחידוש חזות הקבינות, בשדרוג תשתיות הבידור ואיכות המזון, בהעלאת רמת הדיוק המבצעי לצמרת העולמית, בהורדת אחוזי אובדן הכבודה לרמות הנמוכות בעולם, בשיפור השירות במוקד הטלפוני, בשדרוג אתר האינטרנט, בהשקת שירותי טרום טיסה ייחודיים במינם, בהרחבת הסכמי התעופה הבינלאומיים, בהעשרת היצע היעדים והתדירויות, בהשקת טיסות ישירות ללוס אנג'לס וסאו פאולו, בשיפור האמינות הטכנית ורמת התחזוקה של המטוסים, בהצטיידות במערכות מידע חדשות לפישוט תהליכי ההזמנה, בצמצום דראסטי של כמות אירועי הבטיחות בקרקע ובאוויר ועוד.
לאורך כל השנים הללו הקפדתי שפעילות השיווק של אל על תעדיף ותקדם בראש ובראשונה את סל ההטבות והמבצעים המוצעים לחברי המועדון. הרחבנו משמעותית את אפיקי הצבירה והמימוש של נקודות המועדון, הצענו מבצעים אטרקטיביים לבקרים, הרחבנו את מדיניות השדרוגים ועוד. לצערי, התייקרות מחיר הדלק במהלך השנים הללו לרמות הגבוהות בהיסטוריה חייבו אותנו גם לגזור גזרות אולם לנגד עיני עמדה תמיד השאיפה לשמור על מועדון הנוסע המתמיד כמועדון המשתלם ביותר לטסים אל ומישראל. לתת לכם תמורה מלאה לכספכם ולהיות ראויים לבחירתכם.
באמצעות מפגשים רבים שערכתי עם רבים מכם כיחידים ובקבוצות ובאינספור שיחות טלפוניות ומכתבים, הקפדתי לקבל משוב לפעולותינו. לחוש סיפוק מהצלחותינו, למהר לתקן את הטעון תיקון ולשאוף תמיד שלא להשאיר שום טענה ושום שאלה תלויות ועומדות באוויר. בשנים הללו המשכנו לפעול כחברה לאומית הנושאת בגאון את דגל מדינת ישראל על זנב מטוסיה לכל קצוות תבל. הרחבנו בעזרתכם ובתמיכתכם את שיתוף הפעולה עם עמותות וארגונים הפועלים למען נזקקים, הטסנו אלפי חיילים בודדים לפגוש את משפחותיהם בחו"ל, ריגשנו אלפי עולים חדשים והענקנו להם מגע של בית כבר בדרכם לישראל, חילצנו נוסעים ישראלים ואחרים אשר נקלעו לאזורי עימות ואסון ברחבי העולם, אימצנו את ילדי הערים שדרות וקריית שמונה ועוד פעולות רבות, פומביות ונסתרות, כראוי לחברה המהווה סמל לאזרחי המדינה, לעם היהודי בתפוצותיו ולכל מי שישראל יקרה לליבו.
אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על האמון והנאמנות, על המשוב ועל האוזן הקשבת. אני מקווה ומאמין שהצלחתי להוביל את אל על בנתיבים שייתנו מענה למאווייכם ולהעניק לכם תחושה של בית.
אני מאחל לכם שתגשימו את כל שאיפותיכם באשר הן ותודה שבחרתם אל על.
בברכה,
חיים רומנו
מנכ"ל אל על

תאריך:  31/12/2009   |   עודכן:  31/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טליה לויברג
מעניקים דירוג תשואת יתר לסמייל ומעניקים לה מחיר יעד כלכלי של 103 ש"ח - המשקף לה דיסקאונט של 49.6%    מעניקים דירוג תשואת שוק לאינטרנט זהב עם מחיר יעד כלכלי של 88.7 ש"ח - המשקף לה דיסקאונט של 47%
טל שיריזלי
מחיר היעד של פסגות למניית דלק רכב הופחת ל-50.3 ש"ח בעקבות חלוקת דיבידנד - כ-6% מעל המחיר הנוכחי
עו"ד טלילה שחל – רוזנפלד, יעקב ברגר
בסוף דצמבר 2008 הועסקו בשרות המדינה 53,069 עובדים במשרות תקניות לעומת 51,975 בשנת 2007 - 65% מהם נשים    ייצוג יתר של נשים נרשם בכל הקבוצות היותר וותיקות (21 שנה ומעלה)    לעומת זאת, הנשים פחות מיוצגות בקבוצת הוותק של עד שנה
גיא רוה
הצעת חוק מסירת מידע להורה מעניקה לאב את מה שהוא ממילא זכאי לו מכוח חוק ואינה מחדשת דבר    אך היא מייצרת סרבול בירוקרטי מיותר
ועדת החקירה הממלכתית בנושא ניהול משק המים
עמדת ועדת החקירה הממלכתית בנושא ניהול משק המים בישראל כפי שנכתבה בידי פרופ' דן ביין , פרופ' יורם אבנימלך ופרופ' יואב כסלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il