רשת האופנה Crazy Line הגדילה את תקציב הפרסום לעונת הקיץ 2006 ותשקיע 5 מיליון שקלים בקמפיין פרסום קיץ 2006 (מקאן אריקסון - קשר בראל), מתוכם יושקעו 500,000 דולר בקמפיין שלטי חוצות בכיכובה של הדוגמנית שירז טל תחת הסיסמא "יותר אישה מאי פעם".
הקיץ הגדילה קרייזי ליין את תקציב הפרסום ב- 25%: בעונת הקיץ אשתקד השקיעה הרשת 4 מיליון שקלים ובעונת החורף 2005 השקיעה הרשת 2.5 מיליון שקלים. הגדלת תקציב הפרסום כולל פריסה רחבה בפרסום בשלטי חוצות למשך תקופה של 6 שבועות. בין שלטי החוצות המובילים במיקומם: בניין עזריאלי, שילוט דו צדדי על בניין אגד בכביש איילון, בניין בצומת הצ'קפוסט בחיפה, שני עמודי שילוט בכביש איילון ועל-גבי 2,500 שלטי חוצות ברחבי הארץ.
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל שיווק קרייזי ליין, "יתרונו הגדול של קמפיין שילוט חוצות מתבטא בנוכחות ובולטות, הצגת מגוון מסרים וחיזוק התדמית האופנתית של הרשת. העונה הגדלנו את תקציב הפרסום ב- 25% והחלטנו להשקיע בתמהיל הכולל טלוויזיה והרבה שלטי חוצות ברחבי הארץ ובבניינים בחיפה ובתל אביב".
לדבריו, "אין ספק שענף הפרסום הישראלי עובר את המהפכה שעבר זה מכבר הענף בחו"ל לפיו המפרסמים העתיקו חלק ניכר מהתקציב לשילוט חוצות שממצב אותם באופן בולט, קבוע, רפיטטיבי ובצמתים אסטרטגיים לתדמית ולמכירות".
רשת Crazy Line היא הרשת המובילה בארץ לאופנת נשים וכוללת 54 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50.