X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אגד
▪  ▪  ▪

במסגרת מגמת שיפור מתמשכת של השירות לנוסעים, אגד החל בהצבת "כרטיבוס" - מכונה אוטומטית למכירת כרטיסי נסיעה באמצעות כרטיסי אשראי, בתחנות המרכזיות.
לפני כחודש הציב אגד לניסיון שלוש מכונות אוטומטיות חדשות ומתקדמות, הנקראות "כרטיבוס". עד סוף השנה יוצבו בתחנות המרכזיות ברחבי הארץ עשרות כרטיבוסים ובעתיד יוצבו כרטיבוסים גם בקניונים, באוניברסיטאות ובמרכזי קניות.
הכרטיבוס הוא פרי פיתוח משותף של אגד וחברת IBM ומאופיין כאחד הפרויקטים המתקדמים ביותר בארץ בתחום מכירת כרטיסי נסיעה. עלות כל מכונה - כ- 10,000 דולר, והיא מתוכננת כך שבעתיד תוכל לקרוא ולטעון ערכים כספיים בכרטיסים חכמים (כרטיסי פלסטיק בעלי פס מגנטי).
לדברי אריק פלדמן, יו"ר אגד, "הצבת הכרטיבוסים והטלפונים הירוקים משקפת את מדיניות אגד לשדרוג השירות לציבור לרמה גבוהה ביותר, באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים".
הכרטיבוסים מצטרפים לטלפונים הירוקים שהוצבו באחרונה ברחבי הארץ ומאפשרים פנייה ישירה למרכז שירות הלקוחות הארצי של אגד בהרמת שפופרת בלבד, ללא חיוג וללא תשלום.
כמו כן מתכננים באגד להציב מכונות להפקת לוחות זמנים של קווי השירות אשר תצטרפנה לשירותים האוטומטיים האחרים. הטלפונים הירוקים, הכרטיבוסים והמכונות האוטומטיות להפקת לוחות זמנים יוצבו יחדיו באזור מוגן בתחנות האוטובוסים וייצרו "קיוסק" זמין של שירות ומידע לנוחות נוסעי התחבורה הציבורית.
הכרטיבוס קל לתפעול ונמכרים באמצעותו כל סוגי הכרטיסים, הכרטיסיות וכרטיסי החופשי חודשי הנהוגים באגד. כמו כן ניתן לקנות בו כרטיסי חופשי חודשי התקפים לטווח תאריכים רחב יותר מזה שהיה עד כה. הכרטיבוס מפיק את הכרטיסים על גבי נייר איכותי בעל אורך חיים רב יותר מזה של הכרטיסים המוכרים. הדפסת הכרטיסים מתבצעת בטכניקה של צריבה במכונה באמצעות מסך מגע. כל כרטיס מאפיין את האדם שקנה אותו לפי הקריטריונים שבחר, דבר שמונע אפשרות של זיופים ושימוש של אדם בכרטיס נסיעה שאינו שייך לו. סוג הנוסע (ותיק, נוער וכד') יודפס על גבי הכרטיס בצבעים שונים ויסייע לנהג לזהות את המשתמש.

תאריך:  10/05/2006   |   עודכן:  10/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il