מגזין "COSMOPOLITAN" משיק לראשונה בישראל מגזין חדש לכלות "COSMOPOLITAN BRIDE".
מגזין "COSMOPOLITAN BRIDE" הינו מגזין לייף סטייל, וייחודו ברמת המידע והאינפורמציה לכלה המיועדת - לא עוד אינדקס של גני אירועים ותקליטנים אלא מידע מלא בנושאי: טיפוח, עיצוב שיער, קוסמטיקה, נופש, שמלות כלה, הנעלה, מזון ומשקאות ועוד.... המגזין יכלול כתבות תוכן מעניינות מהארץ ומחו"ל, יסקר חידושים וטרנדים, יעניק טיפים לכלות המיועדות ויכסה את מגוון התחומים הקשורים בארגון חתונה, ביניהם: טיפוח, תזונה, לבוש, עיצוב, צילום, מוזיקה, ליל הכלולות וירח הדבש - וכמובן הטרנדים החמים ביותר בעולם החתונות הישראלי.
כמו כן, המגזין יסקר חתונות של סלבריטאים מהארץ ומחו"ל, יציג הפקות אופנה עדכניות ויהפוך את הפרויקט המורכב של ארגון האירוע, לחוויה מהנה וייחודית עבור הקוראת ובעלה לעתיד.
מגזין "COSMOPOLITAN BRIDE" מופץ ב-42 מדינות והינו מוצר נוסף מבית "COSMOPOLITAN".
מר ישראל בטיטו, סמנכ"ל קבוצת SBC המוציאה לאור את מהדורת "COSMOPOLITAN" בעברית, מציין שהחברה השקיעה כ- 400 אלף שקל בהקמת מערכת העיתון.
המגזין ימנה כ- 200 עמודים, וייצא לאור פעמים בשנה- בחודשים אפריל ואוקטובר.
"COSMOPOLITAN BRIDE" ייצא לאור במהדורה כתובה וגם במהדורה דיגיטאלית באינטרנט שתאפשר בניגוד למגזין המודפס שינוי ועידכון המסרים והתכנים בזמן אמת ומנוע חיפוש שיאפשר לכל קורא לבצע חיפוש טקסטואלי לפי מילות מפתח ולאתר במהירות את הכתבות בנושאים המעניינים את הקורא.
קבוצת SBC, המוציאה לאור של מגזין "COSMOPOLITAN" בעברית, מוציאה לאור למעלה מ-60 מגזינים, ופעילותה של החברה מחולקת כיום למספר תחומים.
21 ירחונים עצמאיים במגוון רחב של תחומים כדוגמת: מסע עולמי, רכב, דרך האוכל, נישה, הורים וילדים וכו'. מתוך 21 הירחונים 5 מהם הם מותגים בינלאומיים הנחשבים למובילים בתחומם: פורבס, קוסמופוליטן, אסתטיקה, פי סי ומאונטן בייק אקשן.