רשת האופנה cassidi נכנסת לראשונה תחום נעלי הנשים, במסגרת מהלך בו היא משקיעה כ- 250,000 שקלים. מהלך זה נועד להשלים את פעילותה של הרשת, לאחר שבשנה האחרונה החלה לשווק אביזרי אופנה משלימים כגון צעיפים, תיקים ותכשיטים.
משה בן-שיטרית, מנכ"ל רשת cassidi: "הכניסה לתחום נעלי הנשים עונה על צורך קיים בקרב לקוחות הרשת להשלמת הופעתן ולאור הביקוש הרב לאביזרי אופנה משלימים, כחלק בלתי נפרד מהקולקצייה. מטרת המהלך שלנו להלביש את הלקוחה ולתת לה פתרונות אבזור אופנתיים".
קולקציית הנעליים החדשה של רשת cassidi מיועדת לנשים צעירות ומיוצרת במזרח הרחוק. הנעליים עוצבו ברוח קולקציית הקיץ של הרשת. הנעלים ימותגו cassidi וימכרו בחנויות הרשת בטווח המחירים של 249-299 שקלים.
רשת cassidi מונה כיום 30 סניפים ברחבי הארץ. לאחרונה עלתה הרשת בקמפיין פרסומי רחב היקף בארץ ובקמפיין ייחודי בולגריה באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', לרגל השקת שני סניפי דגל ראשונים בעיר סופיה בהשקעה של כ- 650,000 יורו.
רשת האופנה cassidi נמצאת בבעלות משפחות בן שיטרית ושרים. הרשת הוקמה בשנת 1979 ופועלת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק המציעות קולקציות ייחודיות ואיכותיות. היחס האישי והשירות המיוחד מעניקים חווית קנייה אישית ללקוחותיה.
משרדי ההנהלה והשיווק ממוקמים באזור התעשיה של ראשל"צ, בשטח של כ- 1,500 מ"ר. החברה מעסיקה 160 עובדים ומפעילה מועדון לקוחות ובו למעלה מ- 30,000 חברות.