X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלידת שטראוס
▪  ▪  ▪

רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס, הודיע היום על מהלך אסטרטגי רחב היקף תחת מותג הגלידה קרמיסימו הנאמד בהשקעה של כ - 6 מיליון שקל.
זהר הוסיף, "גלידת שטראוס שמה לה למטרה להמשיך להוביל את שוק הגלידות הביתיות בישראל עם מותג קרמיסימו (נתח שוק של - 53% עפ"י נילסן אפריל 2006)".
המהלך כולל השקת 2 סדרות חדשות: הראשונה טעמים מיוחדים וחדשניים במהדורה מוגבלת, השנייה סדרת מוצרים מופחתי שומן. בנוסף, השקת אריזות חדשות וקמפיין פרסום שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.
זהר הוסיף וציין כי, "סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו היא פיתוח של טעמים שלא נמצאו עד היום באופן טבעי במקפיא בסופר. במסגרת הסדרה יושקו מידי תקופה טעמים מפתיעים במהדורות מוגבלות. סדרת הטעמים המיוחדים תכלול בשלב הראשון השקת 4 מוצרים חדשים בטעמים מפנקים ומרגשים אשר מוסיפים חדשנות, עניין ודינמיאקה במקררים של הסופר ממש כמו בגלידריה עבור כלל הצרכנים".
מחקר נכסיות המותג שערכה חברת מרקט ווטש בנובמבר 2005 הראה כי ערכים הקשורים במוניטין של המוצר והיצרן הם בעלי חשיבות גבוהה לצרכנים. יצירת מגוון מוצרים מתחלף במקרר מספקת את יצר ההתנסות וחיפוש החדשנות של הצרכנים.
אנו צופים כי סדרת הטעמים המיוחדים תגדיל את מכירות כלל הקטגוריה בכ - 12%.
סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו מאופיינת בטעמים מפתיעים וייחודיים בעלי מרקם עשיר ומפנק במיוחד ומצטרפת למגוון מוצרי קרמיסימו.
סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו כוללת 4 מוצרים:
קרמיסימו שוקולד מנטה מעודן - לראשונה במקרר הגלידות שילוב מפתיע של רעננות המנטה בתוך המתיקות והעושר של השוקולד.
קרמיסימו חמאת בוטנים - בטעם נפלא לילדים ולמבוגרים.
קרמיסימו וניל גורמה - גלידה במרקם עשיר במיוחד.
קרמיסימו מייפל אגוזי קליפורניה - מאופיין בטעם עשיר של מייפיל בשילוב אגוזי קליפורניה אמתיים.
לשוחרי הבריאות - סדרת קרמיסימו מופחתת שומן - קרמיסימו 2% שומן:
במסגרת החדשנות המוצרית של גלידת שטראוס כמדי שנה ובעקבות המודעות המתגברת בארץ לאורח חיים בריא המתבסס על תזונה נכונה ופעילות גופנית, גם המקפידים על שמירת המשקל, לא צריכים לוותר על ההנאה שבגלידה. למגוון הרחב והחדש של משפחת קרמיסימו מבית גלידת שטראוס, נוספה הצעה מיוחדת לשוחרי הבריאות. באמצעות תהליכי פיתוח מורכבים, ובעזרת ידע עולמי מיוניליבר הצלחנו לשמור על הטעם והמירקם של הקרמיסימו, אבל עם אחוזי שומן וקלוריות מופחתים. הגלידות מסדרת קרמיסימו מופחתות שומן באריזה החדשה מכילות רק 2% שומן. טעמן המיוחד והמרקם העשיר מאפשרים לאכול אותן כחלק הכייפי בתזונה מאוזנת.
סדרת קרמיסימו 2% שומן כוללת את הטעמים:
תות שדה בתוספת סורבה תות
ריבת חלב עם ריבת חלב דרום אמריקנית
אייס קפה
שוקו וניל עם ריפל שוקולד
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקל₪
על האריזות החדשות:
במחקר מיניעים לקניית גלידה משפחתית שערכה חברת הגל החדש באוגוסט 2005 עלה כי האריזה היא הפרמטר השני בחשיבותו לאחר הטעם בבחירה של הגלידה. לאחר 5 שנים מחליפה גלידת שטראוס את האריזות של קרמיסימו לאריזה אשר מצאה חן בעיני המרואיינים יותר מהאחרות, נתפסת כמתאימה ביותר לגלידה, כמכילה הרבה גלידה, כמעוררת יותר חשק לקנות את הגלידה, כנוחה יותר לשימוש וכמשדרת יותר שהיא מכילה גלידה טעימה ואיכותית. גודל האריזה 1.33 ליטר.

תאריך:  11/06/2006   |   עודכן:  11/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רביד מנשה, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עלית קפה
דקלה עברי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קבוצת קניוני עזריאלי    מקדימה את השוקינג סייל עם חידוש מבצעי 1+1
מירי חיון
חברת 'אמבין' המתמחה בייצור ושיווק ארונות אמבט מעוצבים, חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת SUNRISE האירופאית    במסגרת ההסכם שנחתם תשווק 'אמבין' את קוי ארונות אמבטיה בישראל
רהב תקשורת ויחסי ציבור
- הודעה מטעם אל על
פיליזר תקשורת, יח"צ
- הודעה מטעם יח"צ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il