שבוע בלבד אחרי שהעלו את קמפיין החמצוצים עבור חברת גורי, ממשיכים בג. קיד & YOUNG - חברת הפרסום הגדולה בארץ לילדים ובני נוער, להעלות לאוויר מספר קמפיינים מובילים. הפעם מדובר בקמפיין קיץ צבעוני ו"רוטט" במיוחד, למותג ג'לי של חברת אסם. תקציב הפרסום לקמפיין נאמד ב-100 אלף דולר.
תחת הסלוגן "ג'לי אסם אין סוף להפתעות", תתקיים באתרי האינטרנט המובילים בארץ לילדים ובני נוער, פעילות אינטראקטיבית שתאפשר לגולשים לגלות עד היכן הדימיון שלהם ויכולת היצירה יכולים להגיע. באתר מיוחד של ג'לי אסם שעולה לאוויר בימים אלה, יוכלו בני הנוער לשחק במשחקים המשיקים לעולם התוכן של ג'לי, אבל גולת הכותרת בפעילות באתר, תהיה קשורה ביכולת עיצוב יוצאת דופן: הגולשים יוזמנו להכין ולעצב - בעזרת הג'לי האהוב עליהם (מתוך שישה טעמים המצויים היום בשוק) קינוח יצירתי, ומדליק - ללא הגבלה של דימיון, וללא הגבלה על השימוש בעזרים אחרים.
השראה ורעיונות לעיצוב קינוח הג'לי המיוחד, ניתן יהיה לקבל באמצעות סדרת מודעות שתתפרסם בעיתוני נוער שונים. אפשר יהיה לראות בהן ג'לי המעוצב בצורת סירה, חיפושית או מפלצונים (מצ"ב). מכיני הקינוחים יתבקשו לשלוח צילומים שלהם ושל יצירותיהם לאתר שם יעמדו "פיסולי" הג'לי שלהם למבחן הגולשים. מי שידורגו בשלושת המקומות הראשונים יזכו בפרסים יקרי ערך: טלוויזיית LCD, סוני פלייסטיישן ואופני הרים.
קובי אמזלג, סמנכ"ל לקוחות בג.קיד & YOUNG: "כחברה בעלת ניסיון ומקצועיות בטיפול בילדים ובני נוער, אנו מאוד שמחים בשיתוף הפעולה עם אסם ומוצריה הפונים לקהלים שלנו. זהו קמפיין נוסף שמהווה עבורנו מסע לתוך עולמם של ילדים ובני נוער, וכמו בקמפיינים קודמים שלנו, אנו מחברים גם כאן, בין עולם חוויתי/פיזי של ילדים ועולם אינטראקטיבי מלא דימיון והשראה".
קרדיטים
סמנכ"ל לקוחות- קובי אמזלג
תקציבאית- נרקיס נווה
פלנר- עידו אונגר
קופי- מיכל שפירא שקד
ארט- נעמה אילון