X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כרמי צבי- האחים סגל
▪  ▪  ▪

יוסי הראל, מנכ"ל "כרמי צבי-האחים סגל" הודיע היום על השקת
אקווה פאנה, מבית סן פלגרינו, מים מינרליים שקטים מטוסקנה. בכך מצטרפת ישראל למהלך הבינלאומי לשילוב אקווה פאנה לצד סן פלגרינו במסעדות הגורמה המובילות בעולם.
יוסי הראל, מנכ"ל "כרמי צבי-האחים סגל", יבואנית ומשווקת מוצרי סן פלגרינו, מסר כי "אקווה פאנה" הינם מים מינרליים אשר פותחו במיוחד לתת מענה לציבור הלקוחות בעולם, זאת בשל התפתחות טעמי הלקוחות. "אקווה פאנה" מוגש לצד "סן פלגרינו", בכדי להעצים ולהשלים את חווית ארוחת הגורמה. המהלך בישראל מתבצע במסגרת פעילות ההשקה המתמשכת בעולם של חברת סן פלגרינו, אשר שמה לה למטרה להוביל את תרבות הגסטרונומיה והאירוח ברחבי העולם".
"אקווה פאנה" הינם מים מינרלים טבעיים בעלי מרקם חלק וקליל. הטעם המעודן והמתוחכם מתאפיין ברעננות רכה כקטיפה ללא טעם לוואי. "אקווה פאנה" הוא הליווי המושלם למאכלים מעודנים, ליינות לבנים או בהירים ולתיבול עדין של מאכלים מכל סוג שהוא".
אביחי גוטליב, מנהל השיווק של "כרמי צבי האחים סגל" מסר "הודות לטעמו הקטיפתי, "אקווה פאנה" הוא הליווי המושלם למגוון רחב של יינות, כמו גם שותף אידיאלי לטעימות יין - כפי שמעידה העובדה ש"אקווה פאנה" הוא הבחירה הראשונה של סומליירים בכל רחבי העולם. "אקווה פנה" השתתפו גם בתחרות "הסומלייר הטוב בעולם" שנערכה באתונה בספטמבר 2004, כמי הטעימה הרשמיים, דבר המצדיק לחלוטין את המוניטין שיצא ל"אקווה פאנה" כ"מים השייכים לתפריט היינות".
"המים מגיעים מאזור מוגלו שבטוסקנה, ממעיינות הנובעים בגובה של אלף מטרים במחוז קיאנטי. המעיין נמצא בשמורת טבע בת 13,000 דונם המוקדשת לשימור בעלי החיים והצמחים השוכנים בה. הסגולות המועילות של המעיין ידועות עוד מהמאה החמש עשרה עת רכשה משפחת מדיצ'י המפורסמת, מפירנצה, את וילה פאנה ואת האדמות שמסביבה. לאורך השנים החליפה האחוזה מספר בעלים, עד שבעליה בין השנים 1860 ל- 1930, המרקיז מטורג'יאני, הקים את היסודות למפעל בקבוק המים הקיים עד היום.
"אקווה פאנה" הושק מחדש לשוק הבינלאומי בשנת 2003 במראה חדש שעוצב על-ידי Dragon Rouge of Paris - עיצוב שמטרתו להדגיש את אופיו היוקרתי ואת תכונותיו מעוררות החושים של המותג.
ההשקה בישראל מתבצעת במקביל לאסטרטגיה הבינלאומית אשר מבוססת על מיפוי נקודות המפתח המתאימות להשקת המוצר, יצירת מחויבות ושיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל בתחום וביצוע סדנאות אשר מפתחות מיומנויות להערכת הטעמים בחיך מחד ומשרשות קודים לאירוח נכון מאידך.
מי "אקווה פאנה" ישווקו במסעדות היוקרה הנבחרות בארץ.

תאריך:  19/06/2006   |   עודכן:  19/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il