X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם צוותא
▪  ▪  ▪

במסגרת חגיגות היובל לצוותא יתקיים בסוף חודש יוני מופע מיוחד המוקדש כולו לשירי משוררים. "שירים שנולדו בצוותא" מציג לקהל אוסף שירים נבחר משיריו של אורי לשמן שהולחנו במיוחד לערבי "צו תרבות" שנערכו השנים האחרונות,לשירים של נתן זך, יהודה עמיחי,יונה וולך, אגי משעול, זלדה, פנחס שדה, אמיר גלבוע,חיים גורי ועוד.
אורה זיטנר ואורי לשמן יארחו ב"שירים שנולדו בצוותא" משוררים, זמרים ושחקנים מהשורה הראשונה.
בין המשתתפים: דרור קרן,חיים גורי, אגי משעול, נורית זרחי, דביר בנדק, אלון אוליארצ'יק, אוהד חיטמן.
לחנים, עיבודים וניהול מוזיקלי: אורי לשמן
עריכה: אורה זיטנר
אורי לשמן
המלחין והמנצח אורי לשמן, הוא המנהל האמנותי והמנצח של סדרת האופרה החדשה עם התזמורת הסימפונית החדשה חיפה ובשנה הבאה ינצח על תזמורות שונות בארץ ובעולם ביניהן הפילהרמונית הישראלית, תזמורת בית האופרה על-שם ורדי בטרייסטה איטליה, הסימפונית החדשה חיפה, הקאמרטה, הפילהרמונית של יהונסבורג ועוד. כמו כן מנצח על התזמורת הקאמרית הישראלית ועל האופרה "צחוק של עכברוש" בוורשה- פולין וברחבי הארץ.
אהבתו של לשמן לשירה העברית הובילה אותו להלחין יצירות שנכתבו על-ידי גדולי המשוררים העבריים (חיים גורי, נתן זך, לאה גולדברג, יהודה עמיחי, פנחס שדה, אמיר גלבוע, יונה וולך ועוד).
בשנים האחרונות הוזמנו ממנו בקביעות יצירות ושירים לערבי ההוקרה למשוררים ישראלים בתיאטרון "צוותא" ובוצעו על-ידי מיטב האמנים. יצירותיו מנוגנות בחו"ל ובאולמות רבים ברחבי הארץ כמו: "מוזיאון תל אביב"; תיאטרון "צוותא"; תיאטרון הקאמרי החדש; "בית הקונפדרציה" - ירושלים; "בית ביאליק"; "תיאטרון תמונע"; "יד ושם" ועוד.
אורה זיטנר
זיטנר, בעלת הקול האיכותי והטעם המשובח, עשתה את צעדיה הראשונים כזמרת סולנית במופע משיריו של סשה ארגוב ובהמשך דרכה פנתה לכיוונים נוספים ובין היתר ביצעה שירים צרפתיים, שירים ביידיש, שירי מדבר ישראלים ויצירות קלאסיות. זיטנר נולדה בפולין ובגיל 5 עלתה עם משפחתה לארץ. כשהייתה בת 18 החלה ללמוד באקדמיה למוזיקה ע"ש רובין פסנתר, קומפוזיציה וניצוח מקהלות. היא שרה במשך שנים בחבורת "רננים", במקהלת "רינת" וב"זמרי קאמרן" ועסקה בניצוח על מקהלות, בניהול מוסיקלי (למשל בבית הספר למשחק "בית צבי") ובהדרכה קולית בתיאטרונים.
הקריירה שלה כזמרת סולנית החלה בדרך מקרה, כשהייתה בת 32. סשה ארגוב הגדיר אותה כ"פרשנית הטובה ביותר של שיריי" והציע ללוות אותה במופע עצמו. הערב זכה להצלחה גדולה, והשניים המשיכו לעבוד יחד על מופע משותף משיריו בהפקת דודו אלהרר. המופע רץ 550 פעם ושיריו הוקלטו בשני אלבומים, שבהם ליווה ארגוב את זיטנר בפסנתר. "שיר ארץ", שנכלל באלבומם הראשון, הוא שירו המזוהה איתה ביותר.הופעתם האחרונה של זיטנר וארגוב התקיימה במרכז פומפידו בפריז.
נוסף על כל פעילויותיה בארץ ובחו"ל היא ערכה בשנים האחרונות גם ערבי מחווה ליוצרים בולטים בתרבות העברית בתיאטרון "צוותא". בכל הפרויקטים האלה סייע בידה בן זוגה, הבמאי דוד ברגמן.

תאריך:  20/06/2006   |   עודכן:  20/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il