X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רדיאנסי
▪  ▪  ▪

יבנה, ישראל, 26 ביוני 2006 - חברת רדיאנסי הודיעה היום, כי חתמה על הסכם עם Max Exchange Corporation. חברת בת של Kelti International Enterprise Group, חברת הענק מטייוואן העוסקת בהפצה ישירה של מוצרי קוסמטיקה ומוצרים לטיפוח הגוף. הסכם זה סולל את הדרך להפצת מכשיר ה- Radiancy Facial Toning Device FTD למכוני יופי בכל רחבי טייוואן.
"זהו יום חשוב מאוד לרדיאנסי", אומר ד"ר דולב רפאלי, נשיא ומנכ"ל רדיאנסי. "לכבוד הוא לנו להיות שותפים של Max Exchange Corporation בטייוואן, ואנחנו מצפים ליצור קשרים אמיצים ופוריים לשני הצדדים".
עבור Max Exchange Corporation מהלך זה הינו בגדר הרחבה משמעותית של מוצריה ושירותיה. "מטרתנו להעניק ללקוחותינו תמיכה טובה יותר עם מוצרים חדשים וחדשניים יותר", אומר וינסנט צ'ן, נשיא Max Exchange Corporation.
במסגרת ההסכם התחייבה החברה לרכישה המסתכמת ביותר מ- 2 מיליון דולר בשנה הראשונה, והיא תספק את Radiancy Facial Toning Devices לרשת מכוני היופי שלה המונה יותר מ- 3,000 סניפים בטייוואן.
כאשר עומד מאחורי המוצר כוח הפצה בסדר גודל כזה, אין פלא שהציפיות מ- Radiancy Facial Toning Device גבוהות. "אנחנו צופים, כי המגמה שנוצרה בעקבות הרכש של Max Exchange Corporation תעורר עניין במוצר בכל מגזר טיפוח היופי באסיה", מסביר ד"ר רפאלי. "זהו עידן חדש בתעשיית היופי באסיה, בפעם הראשונה יגיעו טיפולים המבוססים טכנולוגית אור לכל מכוני היופי, יהיו גודלם ויוקרתם אשר יהיו".
ה- Radiancy Facial Toning Device הוא מכשיר העושה שימוש בטכנולוגיית LHE (אור, חום ואנרגיה) לטיפול עדין בעור המיועד להביא להתחדשותו. לעיתים קרובות משתמשים במכשיר כחלק מטיפול פנים אנטי-אייג'ינג במכון היופי, ודווח כי הוא משפר את ספיגתם של קרמים ותחליבים בעור, מעניק גוון עור אחיד ומשפר את מרקמו הכולל.
השלב השני בהסכם בין רדיאנסי ל- Max Exchange Corporation כולל פיתוח משותף של מוצר קוסמטי נוסף המבוסס אור, בהתאם למפרטי Max Exchange Corporation. מר צ'ן הביע את אמונו במוצר החדש, הצפוי לצאת לשוק ברבעון הרביעי לשנת 2006. אמון זה משתקף בהכללת מוצר חדש זה בהזמנתם הראשונה. "היכולת לעמוד באתגרי המחר ולעמוד בקצב המגמות המשתנות דורשת ראייה כוללת וארוכת טווח", אמר מר צ'ן. "אנחנו מרגישים כי חזון זה יתממש עם הצעת חידושים אלה ופתרונות יעילים וחדשניים יותר מתמיד לתעשיית הקוסמטיקה". חברת Max Exchange Corporation תמכור את המוצר החדש בסין, בהונג קונג, במקאו ובטייוואן.
אודות רדיאנסי
חברת רדיאנסי מפתחת ומייצרת מכשירים בטוחים ויעילים לפוטותרפיה באמצעות טכנולוגיית LHE, המשמשים להסרת שיער, לטיפול באקנה, לחידוש העור ולטיפול בפסוריאזיס.
רדיאנסי, המבינה כי גם הטובה בטכנולוגיות הינה חסרת תועלת אם אינה מועילה לאנשים עבורם יועדה מלכתחילה, מנצלת את בטיחותה וגמישותה של טכנולוגיית ה- LHE כדי לפתח סדרת מכשירי פוטותרפיה קלים לשימוש, מקצועיים וזעירים, אשר חוללו מהפכה בתחום המחירים ויצרו הזדמנויות עסקיות חדשות, בכך שהפכו את הטיפול באמצעות אור לנגיש יותר עבור מגוון רחב של לקוחות.
נקודת מבט עסקית ודגש רב על תמיכה בלקוחות זיכו את רדיאנסי בתואר החברה בעלת בסיס הלקוחות הגדול ביותר למכשירי פוטותרפיה בעולם. פתרונותיה האסטרטגיים העסקיים של החברה משלבים בתוכם שלל אמצעים לקידום מכירות, אשר נבדקו בשוק ומבטיחים חדירה מוצלחת של כל המוצרים. פתרונות אלה זיכו את רדיאנסי במעמדה הבלתי מעורער כחברה המובילה בתחומה.

תאריך:  26/06/2006   |   עודכן:  26/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il