"קלוגס", חברת הדגנים מס' 1 בעולם, מקדמת את דגני הבוקר אול בראן ועולה בקמפיין עיתונות במהלך חודש יולי. עלות הקמפיין, שיכלול מודעות בעיתונות הארצית, עיתונות נשים, ירחונים ופעילות בנקודות המכירה, נאמדת ב- 200,000 ש"ח.
קלוגס מציגה בקמפיין זה את אתגר הבריאות תחת הכותרת "תוך 14 יום תרגישו נפלא" ומזמינה את הצרכנים לאכול מנה יומית של קלוגס אול בראן במשך שבועיים, לתת לגוף ליהנות מכל יתרונות הדגנים המלאים ולהרגיש פחות נפוחים, פחות כבדים ופחות עייפים. במידה שהצרכנים לא הרגישו כך, מתחייבת חברת קלוגס להחזיר את כספם (בהתאם לתקנון הנמצא במשרדי החברה).
בדרך זו, מבקשת חברת קלוגס לעודד את הצרכנים להגדיל את צריכת הדגנים המלאים, אשר תביא בסופו של דבר להקלה על אותן תופעות שליליות הקשורות בצריכה בלתי מספקת של סיבים תזונתיים (עצירות, נפיחות, כבדות ועייפות).
סדרת דגני קלוגס אול בראן כוללת ארבעה מוצרים המציעים רמת סיבים תזונתיים שונה המתאימה להרגלי אכילה שונים:
קלוגס אול בראן פלקס - דגנים מחיטה מלאה, מועשרים בסיבים תזונתיים. מנה אחת מעניקה 19% מצריכת הסיבים היומית המומלצת.
קלוגס אול בראן צימוקים - דגנים מחיטה מלאה מועשרים בסיבים תזונתיים, בתוספת צימוקים. מנה אחת מעניקה 21% מצריכת הסיבים היומית המומלצת.
קלוגס אול בראן פרוט נ' פייבר - דגנים מחיטה מלאה בתוספת פירות מפנקים. מנה אחת מעניקה 15% מצריכת הסיבים היומית המומלצת.
קלוגס אול בראן פלוס - דגני סובין עשירים במיוחד בסיבים תזונתיים. מנה אחת מעניקה 46% מצריכת הסיבים היומית המומלצת.