פריגת ורדיו תל אביב 102FM עולים בפעילות ייחודית ומרעננת למותג פריגת צלול, בתוכניות הבוקר והצהרים של התחנה. המהלך בהשקעה של כ- 150,000 ₪.
במסגרת הפעילות יקיים המותג פריגת צלול בתוכנית הבוקר של טל ואביעד את משחק הבוקר "מבחן הרעננות": טל ואביעד יבדקו בכל בוקר, עד כמה המאזינים רעננים ויציגו שרשרת שאלות קלילות, ביניהן גם שאלות אישיות החוזרות על עצמן. בכל שעה יעלו שני מאזינים שיתמודדו ביניהם על מבחן הרעננות ואחד מהם יזכה בפרסים.
בנוסף תקיים פריגת, משחק ייחודי לפריגת צלול בתוכנית הצהרים תחת הסלוגן: "השאיפה לצלול". במסגרת המשחק, יזמינו צוות השדרניות את המאזינים לשתף אותן בחוויות מאד לא צלולות שעברו עליהם, כשלא היו ממש צלולים..., וזאת בהשוואה לפריגת צלול כמובן. המאזין הכי לא צלול, שהכי זקוק להתרעננות, יזכה בפרס שיעזור לו להיות יותר רענן וצלול, מתנת פריגת. בכל שעה יעלו שני מאזינים, וייבחר האחד שיזכה בפרס.
פריגת צלול, הינה קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל של משקאות מרעננים, חדשניים וצלולים, מופחתי קלוריות וללא התפשרות על הטעם, המבוססים על פירות ייחודיים. הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים בשתי אריזות שפיתוחם ארך כשנה וחצי.
מהלך זה ממשיך את הקו המוביל את פריגת בשנים האחרונות ומטרתו באמצעות החדשנות להגדיל את קטגוריית המשקאות הקלים מבוססי הפרי על-ידי גיוון, לצד ערכים מוספים העונים על צורך צרכני רחב.
המוצרים החדשים בסדרת פריגת צלול פותחו בטכנולוגיה מתקדמת, הייחודית לפריגת, המדגישה את הטעם המרענן והמרווה ואת המראה השקוף, ולכן מעניקה סדרה זו חוויה סנסורית באמצעות הרעננות מהפרי.
ייחודה של הסדרה הינה בייצור טכנולוגי המקנה למשקאות מראה צלול וייחודי עם תועלת צרכנית של הפחתת קלוריות, ללא התפשרות על הטעם - והכל מרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים.