X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אינטרקוסמא
▪  ▪  ▪

חברת "אינטרקוסמא", יצרנית ומשווקת מותג MUSK OIL, השלימה את תהליך מיתוגו מחדש של המותג MUSK OIL ומשיקה בימים אלו ניחוחות חדשים וסדרה בת 8 מוצרים לכל ניחוח.
בכך יעצים MUSK OIL, הניחוח המוכר, האהוב והמיתולוגי את נוכחותו על המדפים כשלצידו שני אחיו החדשים: ניחוח ה-Red Roze וניחוח ה- Wood & Amber.
תהליך פיתוח המוצרים והתווית הניחוחות החדשים ערך כשנה ועם סיומו מעריכים באינטרקוסמא כי היקף ההשקעה בתהליך המיתוג ופיתוח קו המוצרים החדש יסתכם בכ- 750 אלף דולר.
רויטל רובינשטיין, מנהלת מותג מסק אויל באינטרקוסמא מציין כי "היקף המכירות השנתי ממותג MUSK OIL נאמד כיום בכ- 3 מיליון שקל. במהלך השנה הקרובה אנו צופים כי נוכל להחזיר את ההשקעה במותג וכי מכירות המותג יגדלו באופן משמעותי לאור השקת המוצרים החדשים ויסתכמו בעלייה של כ- 300%".
מחקר אומניבוס שנערך בחודש מרס 2006 באמצעות חברת מידע שיווקי, בקרב 500 נשים בגילאי 18 ומעלה, מגלה ממצאים מרשימים ביותר לגבי מותג MUSK OIL, ובהם: 45.9% מהנשאלות גילו מודעות (נעזרת) למותג, 41% מהנשאלות אמרו בוודאות כי MUSK OIL הנו מותג בינלאומי ומרבית הנשאלות השיבו כי היו מצפות למצוא על המדפים מוצרי טיפוח נוספים של MUSK OIL כגון פילינג, חמאת גוף וג'ל רחצה.
לאור ממצאים אלו הוחלט באינטרקוסמא לפני כ-9 חודשים להתחיל בתהליך רענון המותג ופיתוח סדרת מוצרים חדשה ולאפיינה בשני ניחוחות חושניים חדשים שיצטרפו לניחוח הקלאסי.
הניחוחות החדשים שנבחרו הם כאמור, ניחוח ה-Red Roze וניחוח ה- Wood & Amber וביחד עם הניחוח הקלאסי, ניתן כעת למצוא את מוצרי MUSK OIL בשלושה ניחוחות חושניים. סדרת המוצרים המותאמת לכל ניחוח כוללת 8 מוצרים ובהם: בשמים, תחליב לחות, ג'ל רחצה, חמאת גוף, דאודורנטים ופילינג.
רענון נראות המותג
באינטרקוסמא, חשבו לא רק על איכות המוצרים וריחם החושני והמיוחד. עם סיום פיתוח קו המוצרים החלה מלאכת רענון המותג וניראותו הויזואלית. רויטל רובינשטיין, מנהלת מותג מאסק אויל באינטרקוסמא אומרת: "לכל סדרת מוצרים עיצבנו אריזה בהתאם לניחוח שלה כך שערכי המותג: חושניות, עונג ותשוקה יבלטו החל מהשלב הויזואלי. כך התאמנו לסדרה הקלאסית המוכרת והאהובה את גוון הברונזה המשדר יציבות ואיתנות ועיטרנו אותה במלאכים המשווים לה מראה שמימי וענוג. לסדרת ה- Red Roze, בחרנו את הצבע האדום המתבקש והוספנו לה עיטורי שפתים חושניות ואילו סדרת ה- Wood & Amber, קיבלה את הצבע הירוק העצי ועוטרה בלבבות ופרפרים".
שלוש סדרות הניחוחות החדשים של Musk Oil על כל מוצריהן, ישווקו ברשתות השיווק והפארם וביניהן רבוע כחול, שופרסל, המשביר החדש לצרכן, סופר-פארם וניו-פארם.

תאריך:  09/07/2006   |   עודכן:  09/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il