הדוגמנית, שחקנית וזמרת מלאני פרס, נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של רשת האופנה הוניגמן לסתיו- חורף 2006/7. פרס תחליף את הדוגמנית מור קציר ששימשה כפרזנטורית המותג הרשת בשתי העונות האחרונות ותשתכר כ-40,000 דולר לעונה.
קמפיין סתיו - חורף של הוניגמן עם מלאני פרס יעלה בחודש ספטמבר הקרוב במסגרת השקת הקולקציה החדשה באמצעות משרד הפרסום גלר- נסיס ויכלול מסע פרסום נרחב בתקציב של כחצי מיליון דולר שיכלול שלטי חוצות, עיתונות יומית מגזינים וקטלוג.
לדברי יעקב הוניגמן, מנכ"ל הוניגמן: "מלאני פרס נבחרה להוביל את קמפיין הסתיו-חורף הקרוב לאחר שנבחנו מספר אופציות של דוגמניות, כאשר פרס הובילה את הרשימה גם בשל היותה דוגמנית שלא הובילה עד היום קמפיינים של חברות אופנה אחרות, לכן ניתן לייצור חיבור עמוק, מהיר ונכון למותג, וגם כמובן בשל המראה המיוחד, הצלחתה ויכולתה להביא לצילומים ערך מוסף רב".
עוד הוסיף הוניגמן כי: "פרס מייצגת את המודל המושלם של נשים צעירות, אופנתיות, עכשוויות, מצליחות ודעתניות , מאפיינים המיישרים קו עם מיצוב , הערכים ואופי המותג".
מלאני פרס הנה שחקנית, זמרת ודוגמנית מהמובילות בישראל. בשנים האחרונות היא כיכבה בסדרות, סרטים ובטלנובלה המצליחה "טלנובלה בע"מ" בתפקיד מרכזי, ובימים אלו היא עובדת על הקלטת אלבום בכורה פרי יצירתה , מופיעה יחד עם ההרכב "30", ועובדת על פורמט מקורי שלה ל"מגזין מוזיקה" בערוץ הבידור החדש.
רשת הוניגמן נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לרשת הוניגמן כ-51 סניפים ברחבי הארץ. ולקבוצה סה"כ 150 חנויות.