X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קנור
▪  ▪  ▪

יוניליוור ישראל ממשיכה להוביל את החדשנות בתחום הקולינרי עם מותג קנור ומשיקה קטגוריה חדשה בתחום הבישול והתיבול: צירים לבישול ביתי, בטעמי עוף ובקר, במרקם משחתי, הנמסים בזמן הבישול.
ציר עוף קנור - בסיס איכותי המעשיר ומשבח מרקים, רטבים, תבשילי ירקות ופסטה.
ציר בקר קנור - בסיס איכותי המעשיר ומוסיף טעם למרקי קטניות, רטבים ותבשילי קדרה.
ציר לבישול הוא נוזל צלול המהווה תמצית של טעמים, ומשמש כבסיס לבישול של כל ארוחה, תבשיל ומרק. הציר מופק על-ידי בישול איטי של מוצרי מזון בתוך מים, המביא לכך שנוזלים המצויים בתוך המזון עוברים אל המים, ויחד עמם הטעם והריח האופייני למזון. בגמר הבישול מסוננים החוצה ה"מוצקים", על-מנת לקבל את הנוזל הצלול המהווה את הציר.
יואב גאון, מנהל שיווק קנור והתחום הקולינרי, יוניליוור ישראל: "הצירים החדשים של קנור נולדו בחטיבה המקצועית של יוניליוור, שם זכו להצלחה אדירה הן ע"י שפים והן ע"י חובבי בישול שעברו סדנאות וקורסי בישול. היום אנו מציעים קפיצת מדרגה משמעותית בהצגת מוצר, שהוא בבחינת הדבר האמיתי והאיכותי ביותר בבישול הגסטרונומי:
צירי בישול מוכנים. מדובר במוצר המהווה חדשנות בקטגוריה מאחר ולא קיים בשוק הקמעונאי מוצר זהה. בקטגוריית מרקי התיבול אין חידושים רבים מבחינה טכנולוגית, וכמותג המוביל את התחום, אנו נותנים, בהשקת הצירים החדשים, מענה ופתרון קולינרי מהיר ומושלם לקהל רחב של חובבי בישול ושוחרי גסטרונומיה, המבקש להנות מתבשילים עשירים בטעמים ובתבלינים ארומטיים, אך בד בבד, להימנע מן המאמץ והזמן הרב הדרוש להכנה עצמית של ציר. מטרת ההשקה הינה חיזוק מובילות המותג קנור בתחום הקולינרי".
על-פי מחקרים שערכה יוניליוור, השימוש בצירים נהנה מרף מודעות גבוה. מהמחקר עולה כי 63% מהנשים יודעות מהו ציר בישול ו- 35% מהנשים הצהירו כי הן משתמשות בצירי בישול באופן תדיר.
במהלך השקת הצירים החדשים של קנור תשקיע יוניליוור כמיליון ש"ח. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד ראובני פרידן ופרומדיה, שיכלול מתן חסויות לתוכניות בישול, מודעות במגזיני נשים ובמגזיני בישול וגסטרונומיה, ופרסום באינטרנט באתרי בישול מובילים. הפעילות באינטרנט, באמצעות חברות RedHead ויוניק, תכלול סרטוני הדגמה של 8 מתכונים הכוללים שימוש בצירים החדשים של קנור, שיבוצעו על-ידי השף יניב פרטוש-תמיר מחברת "פרתם הדרכות קולינריות".
בנוסף, במהלך תקופת ההשקה תודבק על גבי המוצר חוברת מתכונים, ותיערך פעילות דיול בנקודות המכירה, במסגרתה גם יחולקו קופוני הנחה לרכישת המוצרים וכן יבוצעו פעילויות טעימה וחגיגות קולינריות עם שפים.
תחום אבקות התיבול והתיבוליות נאמד בכ- 140 מיליון שקל בשנה. קנור מוביל את התחום עם נתח שוק של 46%, אחריו אוסם עם נתח שוק של 38%, וויטה עם 13.8% (איי.סי. נילסן, כספי, שנתי, מאי 2006).
המותג קנור הינו המותג הקולינרי המוביל בעולם ובישראל בתחום המרקים, התבשילים והתיבולים, אשר הושק בישראל בחורף 1994 על-ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור מחזיק בנתח של 46% מהשוק הקולינרי הכולל תבשילים, אבקות מרק, מרקים ורטבים לתיבול ובישול. קנור נתפס בקרב הצרכן הישראלי כמותג המייצר מוצרים איכותיים וחדשניים בעלי טעם מצוין ומגוון רחב.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון ובתחום מוצרי הטיפוח האישי וטיפוח הבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  10/07/2006   |   עודכן:  11/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il