חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה בקמפיין פרסום לבר מוגז - בר למים מינרליים טבעיים חמים, קרים ו... מוגזים, המשווק על ידה באופן בלעדי.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, עולה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בעיתונות ובאינטרנט בהשקעה מדווחת של למעלה ממיליון שקלים.
הקמפיין, חושף את הצרכן לבר המים המינרליים הטבעיים המוגז, שפותח באופן בלעדי למי עדן, ומדגיש את חדשנות החברה מול פתרונות המים הקיימים בשוק.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "כחברה המובילה בתחומה חשוב לנו להמשיך לחדש ולהביא ללקוחותינו את הדבר הבא בתחום הברים. מדובר במוצר פרימיום, מתקדם, שלא היה כדוגמתו בארץ".
קרדיטים: משרד פרסום: באומן בר ריבאי, סמנכ"ל קריאטיב: דייויד אדלשטיין, ארט דיירקטורית: ענת זבצקי, קופירייטר: יריב רטנר, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: גלי שטרקמן מנהל לקוחות: בני רון, סופרוויזרית: אביטל טקסלר, תקציבאית: אפרת ברנס, מנהל אסטרטגי: דיוויד קוסמיין, פלנר: עמית קורן במאי: יריב גבר, עורך: נועם וייסמן, הפקה: קדישזון, יח"צ : שטרן אריאלי.