X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אלדן
▪  ▪  ▪

אלדן, חברת השכרת הרכב הגדולה בישראל, עלתה לאוויר בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי המתמקד במכירת רכבים משומשים, באמצעות מגזרים תקשורת שיווקית משולבת, בהיקף של כ- 500,000 שקלים. האסטרטגיה שאלדן נוקטת בפנייה למגזר הרוסי: "אם לא חדש מהחנות, אז מחברת אלדן".
קמפיין התדמית יכלול פעילות בערוצי טלוויזיה ורדיו רוסיים, וכן פעילות אינטראקטיבית באינטרנט. במרכז הקמפיין תשדיר פרסומת מקורי שהופק ע"י מגזרים. הסרט משלב העברה ברורה ומדויקת של כל יתרונות רכישת הרכב המשומש באלדן עם אלמנט של הומור היוצר חיבור אמוציונלי של הצרכן.
הפעילות באינטרנט כוללת קמפיין באנרים באתרים המובילים בשפה הרוסית, המובילים למיני סייט של אלדן בשפה הרוסית ובו משחק אינטראקטיבי. רעיון המשחק מבוסס על משחקי ידע פופולריים במגזר.
בשנתיים האחרונות החל בקרב המגזר הרוסי מהלך למיתוג וקידום מכירת רכב באמצעות החברות. חברות הרכב נמצאות עדיין בעדיפות נמוכה כמקום לרכישת רכב משומש מבחינת הצרכן הרוסי, לכן עיקר הפעילות הנה "חינוך השוק".
אלדן פועלת במגזר הרוסי משנת 2004. בתקופה זו היא הצליחה לבסס לעצמה תדמית חיובית של חברה גדולה, רצינית, בעלות שירות טוב וגמישות במדיניות המחירים.
לימור אוזילבסקי, מנהלת השיווק והפרסום של אלדן: "החלק שהמגזר הרוסי תופס בחברה ובתרבות הישראלים הולך וגדל, ואלדן רואה בו חשיבות רבה. בזכות הפעילות האסטרטגית במגזר נתפסת אלדן כחברה המכוונת למגזר הרוסי הרבה יותר מאשר חברות אחרות בענף. אנו פונים אל הצרכן הנבון והשקול, שהוא גם בררן ונחוש בדרישותיו".
נטשה שוקין, מנכ"ל מגזרים: "הקמפיין החדש של אלדן ממשיך את האסטרטגיה של החברה להשקיע במיתוג במגזר הרוסי. חברת 'מגזרים תקשורת משולבת' שמחה לתרום את מיטב הכשרון ואת היכולות המגוונות שלה לפיתוח פתרונות יצירתיים שמשרתים אסטרטגיה זו".
אודות מגזרים
מגזרים הנה חברת תקשורת שיווקית משולבת העוסקת במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתניים רוסי, ערבי וחרדי בישראל. למגזרים סל שירותים רחב הכולל פרסום, יחסי ציבור, פרסום באינטרנט ,סקרים ומחקרים, הפקת אירועים, קיום מגע ישיר עם הצרכנים בפעילויות שטח חיבור למובילי דעה, ועוד.
החברה שמה לעצמה למטרה למצות עבור לקוחותיה את פוטנציאל השיווק על-ידי שימוש בידע רב ובלעדי בתחום המגזרים האתניים אשר נצבר במרוצת השנים על ידיה. בעזרת ידע זה פותחו כלים מעשיים המאפשרים למגזרים להוביל את לקוחותיה בארץ להצלחות רבות ומוכחות.
יו"ר מגזרים הינו רוני אריאלי והמנכ"לית נטשה שוקין. מבין לקוחות החברה: אגד, שטראוס-עלית, 013 ברק, קבוצת קוקה קולה, מפעל הפיס, קלאב מארקט, קבוצת אלקטרה, רקיט בנקיזר, ביטוח ישיר, ניו פארם, ישרוטל, ניאו פארם, אלדן, סוגת, בנק ערבי- ישראלי, שיכון עובדים ועוד. למגזרים 45 עובדים.

תאריך:  08/08/2006   |   עודכן:  08/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il