חברת אסם, המובילה את שוק התבשילים האישיים בישראל, משתפת לראשונה פעולה עם חברת טבעול, ומשיקה במהלך חודש אוגוסט "מנה חמה" בטעם חדש.
המוצר החדש "מנה חמה - פירה עם נקניקיות" משלב תחת סדרת "מנה חמה" תבשיל המכיל תחליף בשר. התבשיל פותח במטרה לתת מענה לצרכנים המבקשים ליהנות ממנה חמה ומשביעה במיוחד, המכילה את שלושת אבות המזון: חלבונים, שומנים ופחמימות.
המוצר החדש הנו שילוב מנצח של טעמים האהובים במיוחד על קהל הצרכנים העיקרי - ילדים ובני נוער.
בנוסף, מחדשת אסם ומרעננת את עיצוב אריזות סדרת "מנה חמה", ויוצאת בגרפיקה חדשה, במראה צעיר ו"חטיפי" יותר.
סדרת "מנה חמה" של אסם הנה המובילה המשמעותית בקטגורית התבשילים האישיים, עם נתח שוק של 62% (נילסן כספי 6.2006).
המוצר מאפשר לצרכן להנות מארוחה חמה, קלה ומהירה להכנה, והפך למוצר פופולארי במיוחד מקומות עבודה, ובקרב חיילים, סטודנטים ותלמידים.
מהלך השקת הטעם החדש ושינוי האריזות ילווה בקמפיין טלוויזיה, קמפיין אינטרנט וקמפיין חדשני למנויי פלאפון אסקייפ.
סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית באסם מסרה, כי "השילוב של מוצרי טבעול בתבשילי מנה חמה של אסם, מאפשר להעניק לצרכנים מוצר משביע במיוחד, ומועשר מבחינת הרכבו התזונתי. אנו צופים כי בעתיד נשיק מוצרים נוספים פרי שיתוף פעולה זה". בהתייחסה לשינוי האריזות ציינה יואלי כי "העיצוב המחודש של אריזות "מנה חמה" והשימוש בשפה תקשורתית חדשה, נועדו לרענן ולעדכן את כלל הקטגוריה, ולחזק את הקשר עם קהל הצרכנים בני הנוער. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ- 20% בקטגוריה".