המותג יטבתה ממשיך לחזק את מעמדו בתחום משקאות החלב בכלל ובתחום השוקו בפרט ומעלה קמפיין תדמיתי חדש לחיזוק הקונספט "טעם יטבתה" בהיקף כספי של חצי מיליון שקל.
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10, בבתי הקולנוע וילווה בפעילות קד"מ.
הקמפיין מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי מחזק את הקונספט "טעם יטבתה" ומציג את מיכאל הנגבי, גיבור הסרט זו השנה החמישית אשר מוכן לעשות הכל בשביל "הטעם האהוב" - יטבתה.
סרטון הפרסומת המושקע צולם בחמישה לוקיישנים שונים ברחבי הארץ ובהשתתפות 250 ניצבים. הסרט מלווה במוסיקה הקלאסית של ה"בולרו" בעיבוד חדש ובביצוע א-קפלה ייחודי של 15 זמרי אופרה.
משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
ראש קבוצת קריאייטיב: דודי חברון
ארט דיירקטור: מוטי רובינשטיין
סופרוויזר: יעל טויסטר
תקציבאית: רחלי אופק
מנהל מחלקת מחקר: נעם מנלה
פלנר: יהודה דווידי
מפיקה: שירה רובס
הפקה: P.O.V
במאי: שחר סגל
מוסיקה: אודי הרפז