X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מנגו
▪  ▪  ▪

MANGO ישראל תעצב מחדש את חנות הדגל של המותג בקניון עזריאלי. לצורך כך תיסגר החנות לחודש ימים החל מתאריך 20 לאוגוסט 2006 ותפתח מחדש לקהל כעבור כחודש ימים.
במסגרת מתיחת הפנים לחנות בעזריאלי, הוקצה שטח לטובת מותג האיפור הבינלאומי MAC, מדובר בקונספט דמוי shop in shop עם מעבר פתוח בין החנויות על-מנת לתת ללקוחה חווית קנייה מקסימאלית של שני מותגים נשיים בינלאומיים מנצחים.
אריק בן זינו, מנכ"ל MANGO ישראל, מוסר כי "עד סוף השנה עתידה הרשת לעצב חנויות נוספות ברשת בארץ לפי הקונספט החדש של MANGO העולמית ולפתוח חנויות נוספות בקניונים ברחבי הארץ בהשקעה כספית חסרת תקדים".
לדברי אריק בן זינו "הדור החדש של חנויות MANGO אשר פותח עם מיטב האדריכלים בזירה הבינלאומית במטה החברה בספרד, יציע לנשים חוויית קניה קוסמופוליטית מרגשת. כאשר הישראלית תמצא בחנות MANGO החדשה היא תרגיש חוויית קניות ממש כמו בחנויות בחו"ל. שדרוג מראה החנויות ופתיחת החנויות החדשות הנו צעד נוסף באסטרטגיית המותג בישראל שמטרתה לבסס את MANGO כמותג אופנת הנשים הבינלאומי המוביל בישראל".
עיצוב החנויות, על-פי הקונספט החדש של MANGO העולמית, זכה להימנות על רשימת עיצובי החנויות היפים בעולם של המגזין "ווג". הוא מבוסס על שימוש במשאבים טבעיים דוגמת רצפת אבן אפורה, ריהוט עשוי עץ וצמחיה ירקרקה, לצד קירות בוהקים בגוונים בהירים, מראות בגוון אפרפר וקווים מינימליסטיים. המטרה היא ליצור חלל נקי, בו תשומת הלב ניתנת לקולקציה המוצגת, אך עם זאת חלל חמים ומסביר פנים, בו נעים להימצא. על גבי מסכי פלזמה מלבניים ורטיקאליים, מוקרנים סרטונים מחו"ל בהן מציגות דוגמניות-על את הטרנדים המובילים לעונה הקרובה. הסרטון יתעדכן לפי העונות והקולקציות, 4 פעמים בשנה.
רשת MANGO ישראל מונה כיום 11 סניפים: קיריון בקריית ביאליק, גרנד קניון בחיפה, בקניון חיפה ,קניון ערים בכפר סבא, קניון ארנה במרינה הרצליה, קניון עזריאלי בתל אביב קניון הגדול בפתח תקוה, קניון הבאר ברשל"צ, מול הים אילת, קניון השרון בנתניה וקניון הנגב בבאר שבע.
MANGO רקע: בשנת 1984, פתחה MANGO את החנות הראשונה שלה בפסיאו דה גרסייה. כעבור שנה כבר היו ל- MANGO חמש נקודות מכירה בברצלונה. מרגע זה, עם פתיחת חנות בוולנסיה, החלה ההתרחבות בשוק המקומי.
מה שהיה בראשיתו צוות קטן החל לצמוח: עד 1988, היו לחברה 13 נקודות מכירה בספרד, והצורך במערכת טובה יותר לבקרת מלאי, לוגיסטיקה והפצה הלך והתבהר. בתקופה זו פותחו מערכות ייצור על בסיס פילוסופיית "בדיוק בזמן" (just-in-time), והוגדרו מושגי המוצר, עיצוב החנויות, איכות, מחיר ותדמית המותג. גישה עסקית יציבה זו היא שבזכותה מוצבה MANGO כמותג המוביל בענף הטקסטיל.
ב- 1992, פתחה MANGO את חנותה ה- 99 במספר בספרד, ומשם ואילך, עם פתיחת שתי חנויות בפורטוגל, החלה ההתרחבות לתוך השוק הבינלאומי. כעבור שנתיים הוצגה מערכת הניהול העסקי שמשמשת את החברה עד היום, ושמבוססת על צוותי התמחות מתואמים. התחרות העזה בשוק הטקסטיל הספרדי ונחישותה של MANGO לנצח בה, היו המפתח שלה להצלחה מעבר לגבולות ספרדו. ב- 1997, לראשונה, עבר נפח העסקים הבינלאומיים של מנגו את המכירות המקומיות, ובשנת 2004 הוא הגיע ל- 73% מסך המכירות.
כיום מעסיקה MANGO יותר מ- 5,650 עובדים. מתוכם 1600 עובדים במשרדיה הראשיים של החברה ב- Palau-solita i Plegamans (ברצלונה). המשרדים הראשיים משתרעים על פני 102 אלף מ"ר. עם זאת, כאשר מסתכלים מעבר למספרים, הרי שעושרה הרב של MANGO הוא באנשיה, צוות צעיר ונלהב שגילו הממוצע נע סביב 25, ו- 85% ממנו הוא נשים.
למרות הצמיחה החזקה הזאת, לא איבדה MANGO את הרוח המקורית של חברה דינאמית. בתוך החברה, איש אינו פונה אל עמיתו (גם לא אל מייסד החברה) בפנייה הספרדית הרשמית "usted", וכולם נגישים בקלות. החברה ביססה את תרבותה על מערכות יחסים בין אנשים, על עבודת צוות ועל תרבות למידה. זו הסיבה לכך שהחברה מתוארת לעתים קרובות כחברה של אנשים, המשלבת צמיחה בינלאומית חזקה עם אווירת משפחה קרובה.
MANGO הידועה כמי שמציבה סטנדרטים גבוהים ביותר של עדכניות אופנתית ואיכות, משיקה מידי שנה ארבע קולקציות רחבות, המלוות בקמפיינים בכיכובן של דוגמניות העל המדוברות ביותר בעולם. ל- MANGO למעלה מ- 860 חנויות ב- 81 מדינות ב- 5 יבשות, עובדה ההופכת אותה לחברת הטקסטיל הפרושה על המספר הרב ביותר של מדינות בעולם ולחברת הטקסטיל הבינלאומית השנייה בגודלה בעולם.

תאריך:  15/08/2006   |   עודכן:  15/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il