X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

מחלבת טרה עולה בקמפיין אנימציה ייחודי, תלת מימדי, למשקאות החלב במיני קרטונית המועשרים בסידן + ויטמין D בכיכובם של החתול והעכבר טום וג'רי, הדמויות המצויירות האהובות והמוכרות מסרטוני האנימציה של תאגיד וורנר. בכך ממשיכה טרה את המהלך בו החלה לאחרונה - השקת מיני קרטוניות שוקו מועשר אשר מחליפות את שקיות השוקו.
כוכבי הקמפיין, טום וג'רי, המופיעים על גבי המיני קרטונית, מעבירים בדרכם הייחודית את המסרים של שוקו מועשר טרה - שוקו מועשר בסידן + ויטמין D, באריזת נוחות חדשנית. המיני קרטונית אינה משפריצה, פשוט ונקי יותר להכניסה לתיק לבית הספר ולגן, ויש בה אפשרות לפתיחה וסגירה חוזרת - לשתות את הבריאות בקלות.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום JWT, קונטרא הפקות ו-hands up, ובשיתוף עם חברת LDI, נציגת Warner Bros. בישראל בתחום הזכיינות והפרסום, בהשקעה של כ-200,000 דולר, מהווה חדשנות משמעותית. סדרות האנימציה המצוירות של טום וג'רי מוכרות לכולם כבר כמה עשורים, אבל עד היום האנימציה של הסרטונים נעשתה באנימציה קלאסית בלבד.
בפרסומת החדשה למשקאות החלב של טרה במיני קרטונית, קיבלו הדמויות שידרוג למימד נוסף ובוצעו בתלת מימד, וזאת רק לאחר שנתקבל אישור מיוחד מתאגיד וורנר בארה"ב.
דמויותיהם של טום וג'רי מופיעות על סדרת משקאות החלב של טרה לילדים וגם ועל מעדני הילדים של טרה. שילוב הדמויות נעשה מאחר שמדובר בדמויות ללא גיל, כאלה שאהודות על הילדים וההורים כאחד. טום וג'רי הן דמויות שובבות אך לא אלימות ובסוף הם תמיד חברים. הם אהודים על בנות ובנים כאחד, ופונים לקהל היעד - ילדים צעירים. המודעות לדמויות אלה בעולם היא למעלה מכ- 90%.
טרה היא החברה הראשונה שהשיקה את הדור הבא בעולם השוקו - מיני קרטונית שהחליפה את השוקו בשקית. כעת משיקה טרה גם מאגדות נוחות של 4 ו-6 יחידות שוקו, שגם עליהן בולטות דמויותיהם של טום וג'רי. כמו כן השיקה טרה אריזות שוקו מועשר משפחתיות בקרטון 2 ליטר, שהחליפו את כדי הפלסטיק, ומציגות פג תוקף ארוך יותר משמעותית, של 28 יום.
משקאות החלב לילדים של טרה בטעמי שוקו ובננה מועשרים בסידן + ויטמין D, הודות לנוסחה ייחודית שפותחה להעשרת המשקה בסידן. כמות הסידן במיני קרטונית (225 מ"ל) הינה משמעותית ביותר - 42% מכמות הסידן היומית המומלצת לילדים בגילאי 4-8. ההעשרה בויטמין D מהווה כ-22% מהקצובה היומית לילדים בקבוצת גיל זו.
משרד פרסום: JWT
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהל קריאייטיב: ארז מי-טל
ארט: איציק הרוש
קופי: בועז הלחמי
מנהל לקוחות: יואב מגל (ג'מילי)
תקציבאית: מירב דואק
מפיקת משרד: שרון בן דוד
מנהלת מח' אסטרטגיה: סלביה גבע
פלנרית: יעלי הלל-גרנית
במאי: אסף קוברובסקי
הפקה: קונטרא הפקות
אנימציה: hands up, הנדסאפ
מנהל קריאייטיב: עופר רובין
מוזיקה: ארז קוסקוס
צלם: יריב מור

תאריך:  03/09/2006   |   עודכן:  03/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיון גלאי, יחסי ציבור
הודעה מטעם Hagara
Shalmor Communication Ltd
- הודעה מטעם מאמא עוף
בר תקשורת
- הודעה מטעם חברת קרסו
קובי טיריפינטו
במסגרת שיתוף הפעולה תעניק "ניצת הדובדבן" גיליון "מנטה" במתנה, לכל הקונה באחת מששת חנויותיה ללא הגבלת מחיר הקנייה, ללא תשלום וללא כל התחייבות    מחירו של מנטה 25 שקלים בדוכנים
לניאדו-גנאור, יח"צ
- הודעה מטעם טיב טעם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il