חברת התיירות והקייטרינג (IRCTC) של רשות הרכבות בהודו, העלתה לאוויר אתר הזמנות מקוונות באינטרנט. מערכת ההזמנות, המבוססות על טכנולוגיית ויישומי פורטל עסקי ארגוניים של ברודויז'ן, מאפשר לרכוש כרטיסי רכבת להודו מכל מקום בעולם ולקבל את הכרטיסים לבית המזמין.
עוזי אחיטוב, מנכ"ל ברוד-נט, נציגי ברודויז'ן, אומר כי עתה יכולים גם מטיילים ישראליים העומדים לצאת להודו לבדוק תעריפי נסיעה ברכבות בהודו, לוחות זמנים ומסלולים, ולקבל התראות בזמן אמת על שינויים בלו"ז.
אתר ההזמנות יוסיף מקור הכנסות חדש ל-IRCTC, מפני ששירות ההזמנות המקוון מחייב מחירים שונים עבור מושבים במחלקה ראשונה ומחלקה שניה. האתר גם מקדם חבילות תיור ורכבת להגברת התיירות בהודו.
בעתיד מתכוונת IRCTC להרחיב את פורטל התיירות שלה ולמנף במלואן את יכולות ההתאמה האישית (פרסונליזציה) המתקדמות של ברודויז'ן. בשלב הבא יתווספו לפורטל אפשרויות הזמנות תיירות אחרות בהודו.
"אתר IRCTC הוא דוגמא מצוינת ליכולתה של ברודויז'ן לספק שירות עצמי לנוסעים, ע"י מיכון מספר תהליכים עסקיים", אמר עוזי אחיטוב. "כמו חברות נסיעות ותיירות אחרות, הכירה רשות הרכבות ההודית בערכה של הטמעת מערכת הזמנות באינטרנט".