X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סודה-קלאב
▪  ▪  ▪

חברת סודה -קלאב המתמחה בשיווק מכשירים ביתיים להכנת משקאות מוגזים וסירופים בטעמים, יוצאת לקראת הפסח במהלך אסטרטגי של מיצוב מחדש בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ש"ח.
מטרתו העיקרית של המהלך הינה העמקת ה-USP של המוצר. בנוסף לסודה שהלקוח מקבל, יש באפשרותו לבחור ולקבוע את הטעם של המשקה הסופי. טעם המשקה הסופי נבחר מתוך מבחר רחב של למעלה מ- 20 טעמים. בנוסף הלקוח יכול לקבל את המוצרים עם משלוח לביתו.
המיצוב החדש כולל פיתוח תקשורת חזותית חדשה לכל מוצרי סודה-קלאב – עיצוב חדש מרענן ועדכני המשדר חוויה של משקאות תוססים, כאשר המוטיב המנחה הוא בועות המופיעות בשלל צבעים המשדרות שמחת חיים, אופטימיות, התלהבות ויצירתיות. העיצוב החדש ייושם ב אריזות המכשירים, הבקבוקים, בנקודות המכירה- עמדות הדגמה, מדי הדיילות וכו'.
ורדה שוהם מנכ"ל סודהפופ מסרה כי: "העיצוב החדש יגביר את נוכחות המוצרים בנקודות המכירה, יתחבר לצורך למצב את המוצר כרלוונטי ולגיטימי וידבר בשפה של חווית שתייה ומשקאות ולא רק בשפה הטכנית של המכשיר עצמו".
לדבריה: "מהלך המיצוב מחדש מדגיש את ההצעה האמיתית שהמותג מציע לצרכן – מגוון המשקאות האהובים בלחיצת כפתור, דהיינו זמינות, נוחות וקלות ההכנה, חופש בחירה ומגוון טעמים, כאשר הן ערכי המותג הרציונאליים כמו נוחות, זמינות, חסכון וקלות ההכנה והן ערכי המותג האמוציונאליים כמו מגוון טעמים, תוסס, איכותי, משפחתי, ייחודי, יקבלו ביטוי.
מהלך המיצוב מחדש ייתמך על-ידי מספר פעילויות שיווקיות ביניהן קמפיין עיתונות, ואינטרנט באמצעות פרסום ברוקנר-נטע בהיקף השקעה של 1.5 מיליון ש"ח.
על הקמפיין
הקמפיין תחת הקונספט "כל הטעמים בלחיצה אחת קטנה" כולל מודעות עיתונות שיתפרסמו בעיתונות הארצית, הרוסית ובשבועונים חשובים. במודעה מופיעה בחורה צעירה ותוססת הממחישה את הרעננות ואת שמחת החיים.
הקמפיין יתקשר את מבצע החג שכולל מכשירים במחיר מיוחד בשילוב שובר מתנה בסך 100 ש"ח לרכישת ערכת סירופים או ערכת סודה.
בנוסף לקמפיין השקיע סודה-קלאב 350,000 ש"ח בפעילות שטח שתכלול עמדות הדגמה ודיילות מכירה וטעימות ברשתות השיווק בימים שלפני החג. עמדות ההדגמה ומדי הדיילות זכו לעיצוב מחודש התואם את הקמפיין.
לדברי שוהם: "אנו רואים בפעילות השטח אמצעי חשוב להשגת המטרות שהינן תמיכה תדמיתי במותג, הגברת המודעות של הצרכן למוצר, לשימוש בו, למגוון הטעמים וכן אמצעי ליצירת מגע עם הצרכנים הפוטנציאליים במספר נקודות רחב ולהניע אותם לקנייה".

תאריך:  17/09/2006   |   עודכן:  17/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il