מחלבת יטבתה מעלה קמפיין לסדרת קרטוני החלב בהיקף כספי של 300,000$ תחת הסיסמא: "תביא יטבתה הביתה".
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10 באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R.
סרטון הפרסומת מעביר מסר שהבשורה ממחלבת יטבתה מגיעה לכל פינה בארץ. הסרטון מעביר את חווית הטעם והמקום ומתאר בצורה הומוריסטית כיצד אדם שחזר מהמכולת עם קרטוניות של חלב יטבתה, מגלה כי החוויה של מחלבת יטבתה הגיעה ממש עד אליו. טרקטורים חקלאיים ענקיים חונים לצד המדרכות במרכז העיר, פרות רועות בחצר הבניין המשותף, ערימות חציר וקיבוצניקים חטובים עובדים בחדר המדרגות ואפילו הנוף המרהיב של המדבר נשקף מהחלון.
הסרטון נחתם בסלוגן:
"אז, תביא את יטבתה הביתה, כי אין כמו הטעם האמיתי של חלב יטבתה"
משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R.
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.
מנהל קריאטיב: ניר ליבני.
קופירייטר: איילון גורן.
ארט דיירקטור: מוטי רובינשטיין.
סופרוויזרית: יעל טויסטר.
תקציבאית: רחלי אופק.
פלנר: יהורם דוידי.
מפיקת משרד: שירה רובס.
חברת מדיה: יונייטד.
מנהלת לקוחות: ורד אביב.
במאית: איילת מנחמי.
חברת הפקה: מולה הפקות.