X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם זירוקס
▪  ▪  ▪

זירוקס ישראל תספק ל- UPS ישראל ציוד ושירותים בשווי 400 אלף דולר.
    במסגרת ההסכם תספק זירוקס ישראל כ- 25 מערכות הדפסה, צילום, פקס וסריקה (מערכות Document Center), ושירותים נלווים
  • שגיב לוסטיג מנכ"ל זירוקס ישראל: "הבחירה של UPS ישראל בפתרונות של זירוקס, שבה וממצבת את זירוקס ישראל כחברה מובילה בתחומה, המספקת פתרונות מתקדמים ומקיפים ללקוחותיה"
זירוקס ישראל, זרוע השיווק של חברת זירוקס, המובילה העולמית בטכנולוגיות צילום והדפסה, חתמה עם UPS ישראל על הסכם XBS - DocuCare , הסכם שירותים כולל לניהול מסמכים בסביבת ה- Office. שווי ההסכם כ- 400 אלף דולר.
במסגרת ההסכם תספק זירוקס ישראל כ- 25 מערכות דיגיטליות מסדרת ה- Document Center המאפשרות ביצוע פעולות הדפסה, צילום, פקס וסריקה, ממרכז מסמכים מחלקתי המקושר לרשת המחשבים, תוך כדי שליטה מלאה של המשתמש דרך עמדת המחשב האישי. ההסכם כולל מתן שירותים נלווים: אספקת חומרים מתכלים, טיפול שוטף, תמיכה ואחזקה, טיפול מונע , ניהול המערכת, ניהול מלאי וחלקי חילוף באתר הלקוח, הדרכה ותמיכה טלפונית, ובנוסף מומחה מטעם זירוקס באתר במשרה חלקית.
הסכם זה יאפשר ל- UPS ישראל להתמקד בפעילות העסקית, ליהנות מפתרון מקיף וכולל, הוזלת עלויות, שחרור משאבים, הוספת/הורדת שירותים בהתאם לצרכים המשתנים, שליטה ובקרה תקציבית וניהולית. זאת תוך יתרונות המעבר ממערכות אנלוגיות לקידמה הטכנולוגית של מערכות דיגיטליות חדישות.
שגיב לוסטיג מנכ"ל זירוקס ישראל: " הבחירה של UPS ישראל בפתרונות של זירוקס, שבה וממצבת את זירוקס ישראל כחברה מובילה בתחומה, המספקת פתרונות מתקדמים ומקיפים ללקוחותיה. אנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם חברה מובילה בסדר גודל של UPS ישראל."
ליאור שגיא, מנכ"ל UPS ישראל: " לאחר בחינה של מספר הצעות, בחרנו בפתרון של זירוקס ישראל כמתאים ביותר לצורכי הפקת וניהול המסמכים בסניפי UPS. זהו פתרון כולל, המאפשר לנו ליהנות מציוד דיגיטלי מתקדם ביותר יחד עם שירות חסר פשרות."
זירוקס ישראל הינה החברה המובילה בארץ בתחום פתרונות וטכנולוגיות הצבע המתקדמות להפקה וניהול מסמכים. החברה פועלת בארץ משנת 2000 כחברה בת של זירוקס העולמית. החברה משווקת בישראל את מוצריה ושירותיה המתקדמים של זירוקס, הכוללים מגוון רחב של פתרונות לניהול הפקות מסמכים.
UPS היא חברת המשלוחים הגדולה בעולם, המובילה 13.6 מליון חבילות ברחבי העולם בכל יום. החברה בישראל קיימת מ - 1994 ומעסיקה בארץ כ- 350 עובדים. בשנת 2002 זכתה החברה בתואר "חברת המשלוחים הבינלאומית הטובה בישראל" על פי סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה.

תאריך:  25/08/2002   |   עודכן:  26/08/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il