X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כ.צ.ט
▪  ▪  ▪

כ.צ.ט יוצאת בקמפיין פרסום בעיתונות הרוסית ובעיתונות הערבית לחומצה פולית - פוליק 400. הקמפיין יכלול מודעות בעתונות הערבית והרוסית ויימשך עד מחצית ספטמבר 2002. הקמפיין הינו חלק מקמפיין כולל לחומצה הפולית בהיקף של כ-300,000 ש"ח.
מטרה הקמפיין למגזרים אלו היא להגביר את מודעות הציבור הערבי וציבור העולים מחבר העמים לחשיבות נטילת חומצה פולית לפני ההריון. בקרב הציבור הערבי - בשל שיעור גבוה של נישואים בקרב בני משפחה, ובקרב קהל העולים מחבר העמים אשר מודע פחות לרפואה מונעת בכלל. הפרסום יכלול מודעות בעיתונים: וסטי - כולל מוספי הבריאות, אל סינארא - כולל מוספי הבריאות וכל אל ערב.
הקמפיין בהמשך לקמפיין פרסום של כ.צ.ט בחודש מאי 2002 לציבור הכללי ואשר כלל גם פניה למגזר החרדי בעיתונים: המודיע והמוסף הבית שלנו וביתד נאמן והמוסף בית נאמן.
על פוליק 400 של כ.צ.ט
פוליק 400 - טבליות חומצה פולית, במינון 400 מק"ג (0.4 מ"ג) לטבליה המיועד בעיקר לנשים בימים הראשונים של ההתעברות, בתקופת ההריון וההנקה.
על-פי הנחיות משרד הבריאות בישראל, על נשים בגיל הפריון ליטול חומצה פולית באופן קבוע. המינון הנדרש הוא 0.4 מ"ג (400 מק"ג) ליום (אלא אם כן מדובר במקרים מיוחדים של חסר קיצוני או היסטוריה של מומי NTD ). כ.צ.ט היא החברה הראשונה המציגה תוסף זה במינון 0.4 מ"ג בישראל.
הנחיה זו כבר קיימת במדינות מערביות רבות ובמדינות אלו נרשמה ירידה משמעותית של כ-60% במומי NTD מולדים. גם אצל נשים מניקות נמצאה רמה נמוכה במיוחד של חומצה פולית ולכן חשוב להתמיד בנטילת החומצה הפולית גם אחרי ההריון. מחיר חפיסה המכילה 60 טבליות: 20.20 ש"ח. מנה מומלצת ליום - 1-2 טבליות.את הפוליק 400 ניתן להשיג ברשתות הפארמה ובכל בתי המרקחת.
מהי חומצה פולית - חומצה פולית שייכת לקבוצת הוויטמינים מסוג B ומשמשת מרכיב חשוב בתהליך היצירה של החומרים הגנטיים בגוף וביצירת כדוריות אדומות. מחקרים קליניים רבים הוכיחו באופן חד משמעי כי חומצה פולית מונעת התפתחות מומים מולדים במערכת העצבים המרכזית של העובר. מומים אלה מאופיינים באי התאחות או אי התפתחות הצינור העצבי של עמוד השידרה ומתבטאים בתוצאות קשות במיוחד: נכות חמורה, שיתוק ולעיתים אף מוות. בנוסף, לחומצה הפולית יתרונות במניעת מחלות לב וכלי דם מסוימות.

תאריך:  26/08/2002   |   עודכן:  26/08/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il