במהלך החודש הקרוב ניתן יהיה לרכוש ברשתות השיווק מוצרי ביגוד והנעלה כגון כפכפים, נעלים ותחתונים אשר נושאים עליהם את הדמות האהובה Hello Kitty ובהמשך יגיעו מוצרים נוספים כגון ציוד לבי"ס, מוצרי ספורט וכד'.
נעלי הבית, למשל, עם דמותה של Hello Kitty מיועדות לילדות ומחירן לצרכן ינוע בין 35-45 ₪. הכפכפים מיובאים על-ידי חברת DTR Ltd ומשווקים על-ידי חברת אנימה סחר בע"מ.
התחתונים עם דמותה של Hello Kitty מיועדים אף הם לילדות ומחירן לצרכן 29.90 ₪. התחתונים מיובאים ומשווקים על-ידי חברת DTR Ltd. בהמשך תופיע דמותה של Hello Kitty על קולקציית בגדים, אביזרי ספורט ומוצרים נוספים.
המותג Hello Kitty שייך לחברת Sanrio העולמית. חברה זו בחרה בחברת LDI Licensing Dynamics Int, הנמצאת בבעלותם של חברת מפל תקשורת וגרנית הכרמל השקעות, לייצג את המותג בארץ.
חברת Sanrio (אשר מקורה ביפן) מייצרת בד"כ בעצמה את מוצרי Hello Kitty ומפיצה אותם ישירות דרך מפיצים מקומיים ברחבי העולם. בישראל מינתה Sanrio את חברת LDI Licensing Dynamics Int. להיות נציגתה, לייצג את מותגי החברה בארץ ולמכור אותם לזכיינים ולקמעונאים השונים (LDI עובדת מול החברות ורשתות השיווק הגדולות במשק כטרה, עלית, שטראוס, אוסם-נסטלה, חוגלה- קימברלי קלארק, H&O, המשביר החדש לצרכן, כפר השעשועים, מקדונלד'ס, הפנינג, שופר-סל, קו-אופ , אל-על, בזק ועוד).
המותג Hello Kitty נוצר לפני כ- 40 שנה ונחשב למותג מוביל לילדים ולמבוגרים. מחזור המותג הפונה לקהל יעד ספציפי של נשים מגיל 0 - 50 הוא למעלה מ- 5 מיליארד דולר! לחברת SANRIO מאות חנויות ברחבי העולם.
Hello Kitty מתגאה בכך שפונה לצעירים ולצעירים בנפשם, שכן המוטו של Sanrio הוא שמוצריה באים להעשיר את העולם באמצעות מתנות שאנו מעניקים ליקירינו. התפיסה הייחודית, המכונה interpersonal communication קובעת כי "מתנה קטנה מעניקה חיוך גדול", ולפי נתוני החברה, כ- 91.5% מהכנסותיה נובעות ממתנות שאנשים רוכשים בעבור יקיריהם. ברחבי העולם מפעילה חברת Sanrio חנויות (בארה"ב בלבד מעל ל- 4,000 נקודות מכירה), פארקים-שעשועים, מסעדות ושירותי מזון (1.4% מהכנסותיה), וכן פועלת בענף הקולנוע והווידאו (תחום שעוד לא נכנס לישראל ואשר מניב 1.3% מהכנסותיה).
עתה, אנו זוכים לראות את הסנוניות הראשונות של רכישת המותג לארץ, ובשנה הקרובה נוכל לבטח לראות את דמותה של Hello Kitty על ילקוטים וציוד לבית הספר, פרטי לבוש, מצעי מיטה, טלפונים סלולאריים ועוד, בהתאם לשיתופי הפעולה של LDI Licensing Dynamics Int עם הזכיינים.
חברת LDI הינה החברה הגדולה ביותר בישראל, הפועלת בתחום מסחור ומתן רשיונות שימוש ברוב מתגי הילדים הבינלאומיים הנמצאים כיום בשוק. החברה מחזיקה במותגי הילדים הנחשבים ביותר בעולם כ- Looney Tunes, טום וג'רי, סופרמן, באטמן, Winx Club, צבי הנינג'ה, יו-גי-הו, הארי פוטר, הפלינסטונס, פאוור-פאף גירלז, פוקימון, גרפילד, מונסטר אלרגי, פלוריסיינטה והמורדים.
בחברת LDI מעריכים כי חתך מותגי הילדים הפעילים בשוק המוצרים בארץ עומד על נתח של כ- 22% ממותגי Warner Brothers (אשר כוללים מותגים כ- Looney Tunes, טום וג'רי, הארי פוטר), מותגי kids 4 (הכוללים מותגים כמו המותג העולה והמדובר-Yu-Gi-Oh!, צבי הנינג'ה) אשר עומדים על כ- 11% ועוד. בּכל השמות הגדולים הללו מחזיקה LDI Licensing Dynamics Int, והיא מצליחה להגיע עם מותגי הילדים שבבעלותה לכל הארץ.