X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אל-על
▪  ▪  ▪

הימים מתקצרים לטובת הלילות הארוכים בעונת החורף וכך מסתבר, גם החופשות שאנו מתכננים בעונה, לעומת עונות אחרות בשנה.
נתון זה עולה מבדיקה שערכה חברת התעופה אל-על, להכרת הרגלי הצריכה של התייר הישראלי.
ע"פ נתוני סקר TGI נמצא כי בחודשי החורף קיימת מגמה בולטת של נסיעות קצרות של לילה עד ארבעה לילות, לעומת עונות אחרות בשנה בהן נוהגים לטוס לחופשות ארוכות יותר
בעקבות הנתונים ציין רמי לוי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים תפרה אל על לצרכן הישראלי, חליפה המותאמת למידותיו: el al weekend.
el al weekend. מציעה - חבילות נופש של 2-3 לילות באירופה הכוללות בנוסף לטיסה, גם לינה ואטרקציות במגוון תחומי עניין כגון - הצגות תיאטרון, כניסה למשחקי כדורגל אטרקטיביים באירופה, כניסה למוזאונים ועוד מגוון רחב של פעילויות, לפי בחירת הנוסע והעדפותיו האישיות.
כך יכול כל אחד לבחור את סוף השבוע שמתאים לו; החל מסופשבוע שכולו רומנטיקה דרך סופשבוע של שופינג או של תרבות - מוזיאונים ותיאטרון לאוהבי התרבות שבינינו, ועד לסופשבוע שכולו כדורגל ואדרנלין.
אל-על תצא בקמפיין El Al Weekend. - "לכל שבוע יש סופשבוע" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין יעלה החל מה- 25 לאוקטובר בטלוויזיה - בערוצים 2+ 10. למשך שבועיים ובעוד מגוון אמצעי מדיה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 1,000,000 ש"ח.
בסרטוני הטלוויזיה נראה מטוס, אשר חלונותיו כחלונות מסוגננים של בית הנפתחים לרווחה ומאפשרים לכל אחד מאיתנו לשבור את השגרה ולקחת קצת אוויר (בחו"ל), עם סוג החופשה שאנחנו הכי אוהבים. כל חלון במטוס מייצג למעשה סוג של חופשה שתפרה אל על במיוחד לכל סגמנט של הצרכן הישראלי במיגוון תחומים כגון ספורט, תרבות, רומנטיקה ועוד. בסרטים נראה אוהד הכדורגל שלא מפספס את משחקי הקבוצה שלו בעולם, או אלו שלא מפספסים אף סייל שנערך בבירות האופנות הנחשקות של אירופה ועוד. עושה חשק לחופש, אין ספק.
מחירי החבילה כולל טיסה, לינה של שני לילות במלון מדרגת תיירות ואטרקציה החל מ- 439$
מאחורי הקמפיין
סמנכ"ל לקוחות: רוני קורל
סמנכ"ל קריאיטיב: יניב מלינרסקי
קופי: עד נוי
ארט : רונה יעקובי
סופרוויזרית: מירב לוי
תקציבאי בכיר: שחר בן נעים
תקציבאי: ניר פדרבוש
פלנינג: שרון שלו לבצור
מנהל פלנינג: אלון ברנר
מדיה: דן אלעזרי
מנהלת מח' טלוויזיה: תמי כץ זרה
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
חברת הפקה: POV
במאי/ת: שירי שחר
צלם: טובי הוכשטיין
מפיק בפועל: נטע קרני
בית פוסט: פרימוס
עורך: שי אפלברג

תאריך:  24/10/2006   |   עודכן:  24/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il