לאחר שנעדר מהמדפים כ-10 שנים, חוזר לשוק מוצרי הניקיון והנייר המותג הידוע והאיכותי "קלין" עם סדרה חדשה של מוצרים ועולה בקמפיין השקה בטלוויזיה בכיכובה של תיקי דיין תחת הסלוגן:"ברור שעבר פה ברבור".
הקמפיין המשעשע, מבוסס על הדינאמיקה שבין חמות קפדנית וכלתה הצעירה. מבדיקות שנערכו בקרב ציבור גדול של נשים ישראליות, הסיטואציה מוכרת בכל בית, וגורמת להזדהות ולאהדה רבה.
חברת "קליר" מבאר-שבע בבעלות אלי זנה ואלי גבריאל רכשה את המותג מידי חברת "יוניליוור". בפיתוח סדרת המוצרים החדשה, תהליך מיתוגה, מסע הפרסום וקידום המכירות הושקעו כ-15 מיליון ש"ח.
המותג, שייצוגו על המדפים הסתכם בעשר השנים האחרונות במוצר האקונומיקה בלבד, נחשב למותג פופולארי מאוד, רב-נכסים ובעל תכונות ניקוי מעולות.
בסקרי שוק נתברר כי רמת הזכירות כלפיו גבוהה ביותר, יחסית למותג הכולל מוצר אחד בלבד, שלא פורסם כלל במהלך 10 השנים האחרונות.
הסדרה הינה פיתוח חדשני שארך למעלה משנה, כאשר המוצרים תוכננו ופותחו בהתאמה לצרכי משק הבית הישראלי. תמהיל המוצרים הושפע ממחקרי שוק לגבי הביקוש הפוטנציאלי, צרכי הלקוח, ומיצובם של מותגים מתחרים.
במיתוג המוצרים הושם דגש על יצירת תדמית חדשה וחדשנית יחד עם התחברות לערכים המוכרים והאהובים של המותג "קלין" המסורתי ; ישראליות, משפחתיות וכו'. הברבור הלבן והצחור נבחר להיות סמלו של המותג והוא מופיע על כל אריזות המוצרים. הברבור נתפס בעיני הצרכן כסימבולי לערכים כמו ניקיון, לובן, אצילות, טוהר וכו', ערכים המתקשרים למוצרי ניקיון, למלאכת הניקיון וכמובן לתוצאה הסופית.