X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קלין
▪  ▪  ▪

לאחר שנעדר מהמדפים כ-10 שנים, חוזר לשוק מוצרי הניקיון והנייר המותג הידוע והאיכותי "קלין" עם סדרה חדשה של מוצרים ועולה בקמפיין השקה בטלוויזיה בכיכובה של תיקי דיין תחת הסלוגן:"ברור שעבר פה ברבור".
הקמפיין המשעשע, מבוסס על הדינאמיקה שבין חמות קפדנית וכלתה הצעירה. מבדיקות שנערכו בקרב ציבור גדול של נשים ישראליות, הסיטואציה מוכרת בכל בית, וגורמת להזדהות ולאהדה רבה.
חברת "קליר" מבאר-שבע בבעלות אלי זנה ואלי גבריאל רכשה את המותג מידי חברת "יוניליוור". בפיתוח סדרת המוצרים החדשה, תהליך מיתוגה, מסע הפרסום וקידום המכירות הושקעו כ-15 מיליון ש"ח.
המותג, שייצוגו על המדפים הסתכם בעשר השנים האחרונות במוצר האקונומיקה בלבד, נחשב למותג פופולארי מאוד, רב-נכסים ובעל תכונות ניקוי מעולות.
בסקרי שוק נתברר כי רמת הזכירות כלפיו גבוהה ביותר, יחסית למותג הכולל מוצר אחד בלבד, שלא פורסם כלל במהלך 10 השנים האחרונות.
הסדרה הינה פיתוח חדשני שארך למעלה משנה, כאשר המוצרים תוכננו ופותחו בהתאמה לצרכי משק הבית הישראלי. תמהיל המוצרים הושפע ממחקרי שוק לגבי הביקוש הפוטנציאלי, צרכי הלקוח, ומיצובם של מותגים מתחרים.
במיתוג המוצרים הושם דגש על יצירת תדמית חדשה וחדשנית יחד עם התחברות לערכים המוכרים והאהובים של המותג "קלין" המסורתי ; ישראליות, משפחתיות וכו'. הברבור הלבן והצחור נבחר להיות סמלו של המותג והוא מופיע על כל אריזות המוצרים. הברבור נתפס בעיני הצרכן כסימבולי לערכים כמו ניקיון, לובן, אצילות, טוהר וכו', ערכים המתקשרים למוצרי ניקיון, למלאכת הניקיון וכמובן לתוצאה הסופית.

תאריך:  06/11/2006   |   עודכן:  06/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il