X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪
[צילום: יוסי צבקר]

חברת אסם יוצאת בקמפיין השקה למוצר חדש - מנה חמה פירה עם נקניקיות. הקמפיין, תחת הסיסמא "ווס שלפשטונדה? ווס שלפשטונדה ווס?!", מראה שתי דמויות, נקניקיה ותפוח אדמה, המנהלות דו-שיח המבוסס על הסלוגן הפופולארי, שהפך לסלנג, "מה נחה מה?".
הקמפיין, בהשקעה של חצי מיליון ₪, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO ממוקד בפניה לבני נוער והוא כולל פרסום בפורטלים המובילים ברשת האינטרנט ובעיתונות. הקמפיין יימשך כשלושה שבועות.
בסרטון האינטרנט נראים זוג אוסטרים בדמות נקניקיה (גיא מנהיים) ותפוח אדמה (סיון ניר) בבקתת עץ בהרים, ברקע אח בוער ונוף פסגות מושלג נשקף מהחלון. נקניקיה שוכבת על מיטה זוגית, תפו"א נכנס בסערה עם כמה כרובים קפואים ביד. מתנהל ויכוח בין התפו"א והנקניקייה - מי יכין את האוכל. הדיאלוג מתנהל בג'יבריש יידיש משעשע, עם תרגום לעברית. הדיאלוג מסתיים בקריאה נואשת של תפוח אדמה הרעב (יוהאן-יוחנן) אל הנקניקייה (מיס לוסי) שמעדיפה לנוח: "ווס שלפשטונדה? ווס שלפשטונדה ווס?!", על משקל המשפט הידוע - "מה נחה? מה נחה, מה?!".
בנוסף, כולל הקמפיין משחק נושא פרסים, בו נדרשים המשתתפים לחבר סיפור קומיקס בשפת הג'יבריש של הקמפיין, בהשתתפות 2 הגיבורים - תפוח האדמה והנקניקיה. במקביל, יעלה הקמפיין בעיתונות נוער.
"מנה חמה - פירה עם נקניקיות" של אסם הנו תבשיל המכיל תחליף בשר. התבשיל פותח בשיוף פעולה עם טבעול, במטרה לתת מענה לצרכנים המבקשים ליהנות ממנה חמה ומשביעה במיוחד, המכילה את שלושת אבות המזון: חלבונים, שומנים ופחמימות. המוצר החדש הנו שילוב מנצח של טעמים האהובים במיוחד על קהל הצרכנים העיקרי - ילדים ובני נוער.
קרדיטים:
  • אסם:
מנהלת השיווק: סתיו יואלי
מנהלת המותג: אביטל אולשה
  • גיתם:
סמנכ"ל לקוחות: יואב פרידור
סמנכ"ל קראיטיב: אסי שביט
מנהל קריאטיב: ערן ברקן
מנהלת לקוחות: ענבל גולן
קריאטיב פלנר: ירון תגר
פלנרית: לילי אהרון
ארט דירקטור: גולן נוחיאן
קופיריטר: יעל דודו-נסצקי
מפיקת משרד: מירב צור
בימאי: יהונתן גורפינקל
חברת הפקה: ראבל הפקות
צלם: שארק

תאריך:  06/11/2006   |   עודכן:  06/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il