X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מפעל הפיס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מפעל הפיס משיק את ההגרלה הגדולה ועורך השנה, זו הפעם השישית, את הגרלת 50 המיליון שקל שכבר הפכה למסורת.
ההגרלה הגדולה תתקיים ב-11.12.06 בשעה 23:45 ותשודר בשידור חי בערוץ 1.
ההגרלה - איך משחקים:
השנה שוב תתקיים ההגרלה במתכונת הלוטו הידועה והפופולארית. שהצליחה מאז שנת 2000.
המשתתפים יצטרכו לנחש 5 מספרים מתוך 49 מספרים.
סיכוי הזכייה הם טובים מאוד ועומדים על 1:906,884 לטבלה. מדובר בהגרלה עם סיכויי זכייה טובים מאוד ביחס להגרלות העבר ולהגרלות קיימות. לשם השוואה סיכויי הזכייה בטוטו עומדים על 1:43:000,000. סיכויי הזכייה בלוטו עומדים על 1:13,500,000.
מחיר טבלה יעמוד על 5.5 שקלים. המינימום הנדרש להשתתפות הוא 2 טבלאות כך שניתן להשתתף בהגרלת 50 המיליון בהשקעה קטנה של 11 שקל בלבד.
בהגרלה 5 דרגות ניחושים המזכות בפרסים.
50 המיליון מחולקים לזוכים בכל מקרה
ההגרלה נערכת בשיטת ה- must win לפיה, סכום הפרס הראשון - 50 המיליון, מחולק בכל מקרה.
כלומר, אם אף אחד לא ינחש את 5 המספרים המזכים בפרס הראשון, יעבור הפרס ויחולק בין יתר רמות הפרס באופן הבא : חצי מיליון שקל מובטחים לכל זוכה בדרגת הפרס השני (למנחשים 4 +הנוסף) שאר הכסף יחולק באופן יחסי בין שאר רמות הפרס (למנחשים 4,3). צפויים כ- 70 זוכים בפרס השני!.
לאן הולכים הרווחים ?
כל הרווחים מההגרלה הגדולה חוזרים לציבור, יושקעו בקהילה וישמשו להקמת אלפי כיתות לימוד, כיתות מחשבים, אולמות ספורט, ספריות, מועדוני נוער ועוד ברחבי הארץ. הציבור זוכה בכל מקרה!
בין השנים 2002-2006 החזיר מפעל הפיס 2.7 מיליארד לקהילה והשלים את פרויקט בינוי 3,600 כיתות לימוד.
בנוסף, העניק מפעל הפיס 2000 מלגות לימוד מלאות לתואר ראשון לסטודנטים שידם אינה משגת למממן את לימודיהם האקדמיים.
יו"ר מפעל הפיס, שמעון כצנלסון אומר כי השנה ההגרלה היא בסימן של אמונה, אופטימיות וישראליות.
ניסיון העבר מלמד כי בהגרלות עם פרס ראשון כל-כך גדול אנשים רבים מתארגנים בקבוצות ושולחים טפסים משותפים בסכומים גדולים המגדילים את סיכויי הזכייה שלהם מול משתתף בודד, שמטבע הדברים מוגבל בהיקף השקעתו. כולנו זוכרים את הזוכות בהגרלת היובל -קבוצת הקופאיות מסופר "דוש" בבת-ים ואת העובדים מ"פריגת" ששלחו טופס משותף וזכו.
מנכ"ל מפעל הפיס, שאול סוטניק אומר כי ההגרלה הגדולה היא האירוע הגדול ביותר שעורך הפיס בכל שנה והיא נועדה ליצור אווירה סוחפת של אחדות, חגיגה והתרגשות ולהגדיל הכנסות " עולם ההגרלות הוא מלא ריגושים והלקוחות שלנו מאוד אוהבים חידושים לכן חשוב מאוד לערוך הגרלה מסוג זה המרעננת ומרגשת. ההכנסות מההגרלה יסייעו למפעל הפיס לשבור את שיא מכירות כל הזמנים ולחצות את רף ה- .3.5 מיליארד שקל ובהתאמה להגדיל את סכום הכסף שאנו מחזירים לקהילה " אמר סוטניק.
יעד המכירות
יעד עומד על 100 מיליון שקל.
הזוויות השיווקית
סמנכ"ל שיווק ופרסום, דורון אנגל אמר כי הגרלה כזו מצריכה דיוק קריאטיביות ומאמץ משולב מקסימאלי של כל השותפים בחטיבת השיווק, שכן אין בארץ שום מוצר המתבקש למכור, במקביל למכירה השוטפת 100 מיליון שקל נוספים בתקופה של שלושה שבועות בלבד.
זו השנה השישית להגרלה, היינו חייבים למצוא דרך לרענן ולרגש והשנה בחרנו להתחבר לבטן ולתחושות הטבעיות של כל אחד מאיתנו. עולם התוכן של הגרלות ומשחקי מזל כרוך בהרבה אמנות טפלות וסימני מזל. אנשים בוחרים מספרים לפי אמונות, יש שחולמים על המספרים, לפי ימי הולדת. חלק שולחים רק בימים מסוימים בשבוע מנקודה קבועה כי כך הם מאמינים- יוכלו לזכות.
הקמפיין מדבר על האמונה הבסיסית ועל החלום, השאיפה והתגובה הראשונית כשמדברים איתנו על זכייה גדולה אנחנו מיד אומרים: "הלוואי עלי". וזוהי גם הסיסמא שמובילה את הקמפיין.
קמפיין
ההגרלה תלווה בקמפיין פרסומי, בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט בהשקעה של 8 מיליון שקל.
אנגל מוסיף "זוהי הגרלת ענק של כ-ו-ל-ם. בדקנו ומצאנו שגם אנשים שלא משתתפים בד"כ בהגרלות הפיס, מנסים את מזלם בהגרלה זו. לגודל הפרס, ולעובדה שזו הזדמנות של פעם בשנה, יש עוצמה סוחפת ומאחדת.
ההגרלה הגדולה מאפשרת להעניק את המוצר הטוב ביותר האפשרי בעולם ההגרלות בארץ. עם פרס ראשון חלומי, סיכויי זכייה גבוהים והבטחה שהפרס, 50 מיליון יחולק בכל מקרה. ההגרלה הגדולה נותנת לנו הזדמנות לצ'פר את קהל הלקוחות שלנו שהולך איתנו דרך ארוכה כל השנה.
השנה לראשונה, לקראת ההגרלה הגדולה, מרחיב מפעל הפיס את רשת ההפצה שלו, מעבר לנקודות המכירה הסטנדרטיות. בהגרלה הגדולה יתווספו לנו עוד 150 מסופים ניידים בעזרתם ניתן יהיה למכור גם במקומות ולקהלים אליהם לא הגענו בעבר.
מאמצי השיווק שלנו כוללים בנוסף לקמפיין מסיבי, גם שיתופי פעולה עם רשת הריבוע הכחול, ועם חברת כאל. ניתן יהיה לרכוש כרטיסי הגרלה גדולה באמצעות נקודות.
מי משתתף בהגרלות הגדולות
מבדיקות סטטיסטיות שנערכו בשלושת הגרלות ה-50 מיליון בשנים עברו עולה כי:
מחצית מהציבור הישראלי משתתף בהגרלות.
60% מהמכירות מתרכזות ב- 48 השעות האחרונות להגרלה.
למעלה ממיליון וחצי טפסים נמכרים בממוצע בכל הגרלה.
35% מילאו טפסים משותפים עם בני משפחה, חברים, חברים לעבודה.
12% שלחו יותר מטופס אחד, גם טופס אישי וגם טופס משותף עם חברים.שיעור הטפסים השיטתיים המגדילים את כיסוי האפשרויות וסיכויי הזכייה גדל בהגרלה זו ב- 30%.
כל כדור מלך
80,000 שקל משקיע מפעל הפיס בכדורי ההגרלה. הכדורים הנרכשים במפעל מיוחד באירופה, מובאים לארץ תחת מעטה חשאיות ואבטחה מתוגברת. כאן נשקלים הכדורים במאזניים מיוחדים, על שולחן שיש מיוחד שיוצר באיטליה ובטמפרטורת חדר מיוחדת, על-מנת לוודא שמשקלם זהה לחלוטין וכי לכל כדור יש סיכוי שווה לעלות בגורל. לאחר מכן מאופסנים הכדורים בכספת.
שלושה אנשים בלבד במפעל הפיס רשאים לבוא במגע עם הכדורים : לאחד יש את הקוד לכספת, לשני יש את המפתח ורואה חשבון המפקח על שניהם.

תאריך:  06/11/2006   |   עודכן:  06/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il