X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד הסברה קרן של"ם
▪  ▪  ▪

מחר טקס פרסי הצטיינות בהנחיית שחקנים עם פיגור שכלי. האירוע השנתי של חלוקת פרסי קרן "שלם", הקרן לפיתוח שירותים לאדם המפגר ברשויות המקומיות.
הקרן הוקמה כשיתוף פעולה בין מרכז השלטון המקומי ובין משרד והיא שמה לה למטרה לעודד, לפתח ולשפר שירותים ייחודיים לבעלי פיגור שכלי, ליצור תנאים לסיוע לשילובם בקהילה ובחברה, להגביר את המודעות הציבורית לצרכים המיוחדים, לסייע בהכשרת עובדים ומטפלים, לאסוף ולעבד נתונים לתכנון והקמת שירותים בקהילה. הטקס יתקיים בתיאטרון היהלום ברמת-גן בהנחיית שחקנים-זמרים עם פיגור שכלי במופע של "קפה מוסיקלי".
באירוע נפתחה תערוכה של אומנים עם פיגור שכלי שתוצג במשך חודש נובמבר בתיאטרון היהלום ברמת-גן. התערוכה הייחודית מורכבת מאוסף יצירות מתערוכת "אסף" שתוצג בפורמטים גדולים של האומנים המובילים לצד תערוכת צילום "קשר בעין העדשה" שהינה פרויקט חברתי שנעשה בשיתוף אפלייד מטיריאלס, פרויקט שנערך בשיתוף קרן שלם. אוצרת התערוכה: רונית סנפיר.
לזוכים מחכה חוויה מפתיעה. הם יהיו חלק מיושבי ובאי בית הקפה המוזיקאלי שיוקם בקדמת הבמה. ויהפכו למעין שחקנים לרגע. הזוכים ישאלו שאלות פרובוקטיביות ומאתגרות אודות זכייתם על-ידי המנחים.
ריבה מוסקל, מנכ"ל קרן של"ם, מסרה טרם האירוע כי המסר "אדם עם פיגור שכלי יותר ממה שחשבנו" מתחיל לחלחל למעגלים שונים מקצועיים וקהילתיים. התערוכות חושפות אותנו ליכולות של אנשים עם פיגור שכלי, שהן מעבר למה שאנחנו מייחסים להם. הנכונות של צבי בר, ראש עיריית רמת גן, לפתוח למשך חודש את תיאטרון יהלום בפני היוצרים מכבדת את עשייתם ונותנת להם כבוד כאומנים ויוצרים. אני מזמינה את הציבור חובב האומנות והצילום להגיע במשך החודש וליהנות מהיצירה המעניינת והעשירה העומדת בזכות עצמה".
פרסים בקטגוריות נוספות: בפרס למחלקה לשירותים חברתיים זכו מחלקת הרווחה בפתח תקוה, בפרס לפרויקט של קבוצה עם פיגור שכלי זכו כ- 30 אנשים עם פיגור שכלי מהעיר עפולה שהקימו את פרויקט "גן לדורות" בעפולה, בפרס לצוות זכו צוות המועדוניות "עזר מציון" מבני ברק ובפרס לפרויקט ייחודי זכה פרויקט "מזעור נתונים" עמותת "אלווין" אות הוקרה למתנדבים אורית הלפרין יו"ר אקי"ם ואבי פרבר מעמותת עמיח"י, בפרס על תרומה של האדם המפגר בקהילה זכה דב קליין.
קרן של"ם, לפיתוח שירותים לאדם המפגר ברשויות המקומיות, הוקמה בשנת 1983 על-ידי מרכז השלטון המקומי בשיתוף עם משרד הרווחה, כדי לפתח ולקדם שירותים בקהילה המופעלים על-ידי הרשויות המקומיות לאנשים עם פיגור שכלי בני כל הגילאים, בכל תחומי החיים.

תאריך:  06/11/2006   |   עודכן:  06/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il