משרד הפרסום ירקוני מעלה קמפיין פרסום בעיתונות המקומית, בשילוט חוצות ובדיוור ישיר ללימודי החוץ של מכללת ויצ"ו חיפה. הקמפיין, בהיקף של 200,000 שקל. את הקמפיין מוביל הסלוגן "כרטיס הכניסה שלך לעולם העיצוב". הקמפיין יועלה מתחילת אוגוסט ויימשך כחודשים.
השנה, על מנת לתת משקל לכל מחלקה, הופק גם לוח שנה ייחודי ובו בכל חודש מסופר על מחלקה שונה בלימודי החוץ. כמו כן הופק ידיעון מרשים שיחולק בבתים בתוך שקיות יוקרתיות שהופקו במיוחד. לצורך הקמפיין נערך יום צילומים מיוחד הכולל דוגמנית ידיים.
סופרוויזר - דדי אזולאי
תקציבאית - אפרת פוגל
ארט - אבי שטרית
קופירייטינג - שירית שניר כץ
משרד ירקוני קיים משנת 1989, הוא בבעלות ג'רי ירקוני, ויש לו סניפים בת"א ובחיפה. בין לקוחותיו: רשת טרקלין חשמל, LG, אלביט מערכות, בתי הזיקוק, מכבי שירותי בריאות (מחוז צפון), גלילאו, החברה לפיתוח קיסריה, ביה"ח רמב"ם.