X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה בקמפיין רחב היקף למותג נסטי, בהשקעה של כ- 5 מיליון ש"ח. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R הינו חלק ממהלך לבידול וחיזוק המותג נסטי המוביל את שוק התה הקר בישראל.
המהלך כולל קמפיין טלוויזיה ייחודי תחת הקונספט "NESTEA.WONDERFUL", הקושר את המותג לערכים של טבעיות, טעם ורעננות. סרטון הפרסומת צולם בנפאל ומתאר את מסעה של קבוצת נזירים בהרי ההימליה, שמעלים למנזר שלהם מכונת משקאות של נסטי. הסרטון צולם בנפאל בהשתתפות צוות מצומצם ובתנאי "קומנדו".
יפית כהן דמרי, מנהלת מותג נסטי: "סרטון הפרסומת החדש של נסטי מחזק את ערכי המותג המרכזיים: רעננות, טעם וטבעיות. הפקת הסרטון נערכה בתנאי קומנדו וצולמה בלוקיישנים מיוחדים ומזוויות מגוונות .ייחודיות הסרטון מתבטאת בעובדה כי הצלחנו לגייס נזירים בודהיסטיים אמיתיים לקמפיין שצולם במנזר שכוח אל בהרי ההימלייה. המקום מייצג את החיבור בין הגוף והטבע, ואילו ההתענגות של הנזירים מהמשקה לאחר מאמץ הטיפוס הקשה מבטאת שני ערכים נוספים של נסטי: רעננות וטעם ייחודי".
במקבל לקמפיין, עורך נסטי פעילות טעימות חוויתית ברחבי הארץ ברוח ערכי המותג. במסגרת הפעילות ,באמצעות חברת פרומרקט, יקבל כל טועם, מעבר לכוס הטעימה, מד אישיות כגימיק, הבודק על פי מידת החום באגודל (שבכף היד) את אישיות האדם המתנסה (חברותי, רוחני, חושני).צוותי הטעימה של נסטי יסתובבו ברחבי הארץ:בתחנות רכבת,חופי ים, גנים ציבוריים, פארקים, קניונים ומרכזים,
רקע על שוק התה הקר והמותג נסטי:
שוק התה הקר בישראל נאמד בכ-70 מיליון ש"ח בשנה, כאשר מחצית מהצריכה נעשית באריזות אישיות וכמחצית מהמכר באריזות משפחתיות של 1.5 ליטר.
קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת במגמת גידול בשלוש השנים האחרונות ובצמיחה מתמדת. מותג נסטי מוביל את שוק התה הקר בישראל עם כ- 80% נתח שוק והוא רשם גידול של כ- 95% בשנה האחרונה. רחובות הומים ויציעו לעוברים ושבים הפסקה מרעננת.
המותג נסטי מציע תה קר בטעמים: לימון ואפרסק ודיאט אפרסק, באריזות אישיות ומשפחתיות.
תאריך:  08/11/2006   |   עודכן:  08/11/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בר תקשורת
- הודעה מטעם רשת רנוAר
שרי רוזנר-גלזר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם האגיס
רהב תקשורת, יח"צ
- הודעה מטעם קניון רננים
יד שרה
- הודעה מטעם ארגון יד שרה
הדר פרבר
העירו את בעליהם כשהריחו גז רעיל דולף בבית    כלב שהורעב ניצל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il