חברת "שמרית" - יצרנית שמרים טריים לאפייה ביתית יוצאת לקראת חנוכה בקמפיין למגזר החרדי-דתי תחת הכותרת "שמרית - שמרים לאפיה ביתית, אין סיכוי שישאר פירור!". כאשר במוקד הקמפיין השנה, הלהיט החדש - סופגניות ללא טיגון. את הקמפיין מנהל משרד הפרסום "קרימלובסקי כהן".
קמפיין חנוכה של 'שמרית' יתמקד בפעילות ברדיו 'קול חי' ובמסגרתו יתארח השף- קונדיטור של שמרית, מר סטפן לייק, בתוכנית הבישול השבועית של השף שי עשהאל, וייתן מתכונים וטיפים שונים לאפיה מוצלחת לקראת חג החנוכה. במהלך התוכנית יעלו לשידור מאזינים אשר ייתנו מתכונים וטיפים לאפיה מוצלחת עם שמרית. למשתתפים תחולקנה צידניות רכות, מתנת חברת "שמרית".
הקמפיין יגובה בדיול ברשתות 'ברכל' ו'שפע שוק' ובחלוקת מתכונים.