X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בת כהן שרון כתב תקשורת
▪  ▪  ▪
שלי רוקח

"הגלויה של שלי", יוצאת ב- 15 לנובמבר, בקמפיין לשלושה כרטיסי אשראי מבית ישראכרט - ישראכרט צעיר (גילאי 22-16), קמפוסכרט (סטודנטים) ואפטרכרט יותר (חיילים בשירות סדיר).
לכל אחד מהכרטיסים עוצבה סדרת גלויות יחודיות, המאופיינת באלמנטים הרלוונטים לקהל היעד ומדברת בשפתו.
ארבעת הגלויות של קמפוסכרט הופכות לסימניה אופנתית ושימושית, הכוללת בדיחות מעולם הסטודנטים.
בגלויות של אפטרכרט משולבת מראה ומתחתיה הסלוגן "חייל שפר הופעתך", ובגלויות הצעירים מופיעים משפטים חינוכיים אך משעשעים, לדוגמא: "העולם מתחלק לשני חלקים: אלה שעוצרים בעצור ואלה שלא. אלה שלא עוצרים מתחלקים לשני חלקים".
המטרה היא, להתחבר באופן בלתי אמצעי לקהלי היעד וליצור איטרקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים של ישראכרט.
שלי רוקח, מנכ"ל "הגלויה של שלי": "מטרת הקמפיין היא לגעת בלקוחות באופן ישיר, אנחנו רוצים להישאר בין ספרי הלימוד של הסטודנטים, בכיס של החיילים ובארנק של החבר'ה הצעירים. הגלויות שעוצבו במיוחד עבור הכרטיסים שלנו מדברות באותה שפה, הן זכירות ומשעשעות ונשארות אצל המקבל עם ערך סנטימנטלי המשתייך למותג אותו אנחנו מפרסמים".
הגלויות יופצו ב-200,000 עותקים, בנקודות המפגש בהן פועלת המדיה של "הגלויה של שלי", הפונה באופן ממוקד לקהל איכותי של בני 35-18. הנחשף לגלויות ב-750 נקודות מגע ברחבי הארץ, ביניהן, שקליות של חיילי צה"ל, אוניברסיטאות ומכללות, בבתי קפה, מסעדות, ברים, מכוני כושר ועוד.

תאריך:  19/11/2006   |   עודכן:  19/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il