ה"דיזיין סנטר" משקיע חצי מיליון דולר בקמפיין פרסום, באמצעות חברת הפרסום ברוקנר-נטע, לקראת ה- sale השנתי, המציע מגוון רחב של מבצעים בכל החנויות ועל מירב הפריטים במתחם.
שבוע המבצעים יתקיים בין התאריכים 5.12-28.11, ובמסגרתו יוצעו פריטים מקולקציות 2006 מכל 60 חנויות המתחם, בחצי מחיר. בנוסף, מאות פריטים חדשים יימכרו בהנחות של עד 50%.
הקמפיין, הכולל סרטון טלוויזיה, שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10, וכן מודעות בעיתונות הארצית, יבשר לקהל הלקוחות על המבצע, שהפך כבר למסורת ומתקיים זו השנה הרביעית ברציפות.
ליליאנה מור, מנכ"ל ה"דיזיין סנטר": "החלטנו להשקיע משאבים רבים בקמפיין הפרסומי, כיוון שאנו רואים בשבוע המבצעים הזדמנות חד פעמית עבור הלקוח לרכוש פריטים שבדרך כלל חורגים מההשקעה הממוצעת, ולחפש מציאות גם במרכז עיצוב ברמה בינלאומית. כחלק מאסטרטגית השיווק של ה"דיזיין סנטר" אנו מקפידים לרענן את התצוגות, ובכך מאפשרים רכישה של פריטים בהנחות דרמטיות, שהופכים כל ביקור במתחם לחגיגה של צבעים ועיצוב. אני מזמינה את כל שוחרי העיצוב ולקוחות ה'דיזיין סנטר' לבוא, לראות, להתרשם ולנצל את שבוע המבצעים כדי לרוקן את אולמי התצוגה".