X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לאומי קארד
▪  ▪  ▪

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד תרחיב יכולותיה בתחום תכניות נאמנות עבור לקוחותיה ותציע הטבות שונות לבעלי כרטיסי Giftcard.
החברה תוכל לטעון על הכרטיסים באון-ליין לא רק סכומים של כסף כי אם גם זיכויים לרכישת מוצרים ספציפיים, כגון ביגוד, כרטיסי קולנוע ועוד. בנוסף ניתן יהיה לטעון את הכרטיס בהטבות שונות מתרבות שעות הפנאי כגון כרטיסי כניסה לאטרקציות, צימרים, בתי קולנוע ומופעים. כחלק מהמהלך רכשה לאומי קארד 20% ממניות חברת DTS, המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים למערכות Pre Paid, תכניות נאמנות ומועדוני לקוחות, תוך שימוש במערכות שיווק חכמות המבוססות על DATA MAINING באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.
לדברי אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד, החברה רואה בכרטיסי ה"גיפט קארד" אחד ממנועי הצמיחה לשנה הקרובה. עד כה, הנפיקה לאומי קארד כמיליון כרטיסי גיפטקארד בהיקף כספי של כ- 400 מליון שקל, כתווי שי לצרכנים, לחברות ולמוסדות. "היקפי ההיענות הגבוהים למוצר יצרו אצלנו את הצורך בפיתוח ערכים מוספים ללקוח כדוגמת יכולת טעינת הטבות שוות כסף לרכישת מוצרים מסוימים על הכרטיס, עדכון און-ליין על מבצעים שניתן לממש במסגרת הכרטיס ויצירת הטבות והצעות שיווקיות אטרקטיביות", ציין היילוייל.
לדברי חיים כץ, מנכ"ל חברת DTS, השילוב בין מערכות טכנולוגיות חכמות לניהול הטבות שיווקיות ממוקדות לקוח one on one לבין מערכות הpre paid\gift card (שווה כסף\כסף) מעניקות פתרון מוביל וחכם עבור מחזיק הכרטיס, הרשתות, ובעלי הארגונים.
יכולת טעינת הטבות שוות כסף; מגוון של ערוצי קשר עם מחזיקי הכרטיסים היתרונות השיווקיים אותם מעניקה המערכת אשר פיתחה DTS כוללים היכולת לטעון הטבות שוות כסף על הכרטיסים, כגון כרטיס כניסה למופעים או אירועים, וכן פיתוח קשר בין החברה לבין מחזיקי הכרטיס, בהתאם לצרכיו ובמספר ערוצים שונים, כגון משלוח הודעות טקסט אישיות (למשל: מועדון X שמח להודיעך כי נותרו 30 כרטיסים להופעה של שלמה ארצי מחר), משלוח הודעות קוליות אל התא הקולי של מכשיר הסלולר, משלוח דוא"ל, דיוור ישיר ובאמצעות אתר אינטרנט ייעודי.
לאומי קארד כבר משתמשת בשירותי התכנה של DTS במסגרת כרטיסי הרווחה אשר הנפיקה ל-110 אלף חברי הסתדרות המורים ובהם טוענת החברה על הכרטיסים הטבות בתחום התיירות והנופש. במהלך שנת 2007 מתוכננת להתחיל פעילות נרחבת על בסיס התשתיות המשותפת של לאומי קארד ו-DTS אצל מגוון לקוחות בשוק הישראלי.
אודות DTS
חברת DTS הינה חברת בת של "אשד משאבי ניהול והנדסה בע"מ" והוקמה בשנת 2003. החברה מתמחה בהקמה ותפעול של תכניות נאמנות, במתן פתרונות טכנולוגיים למערכות Pre Paid,תכניות נאמנות ובמועדוני לקוחות, תוך שימוש במערכות שיווק חכמות המבוססות על טכנולוגיה מתקדמת. המערכת אשר פותחה על ידי החברה עבור גופים גדולים, מתמקדת בשמירת קשר אישי עם הלקוח, תוך בחינה והתמקדות במספר מישורים עיקריים ובהם הפרופיל האישי ופרופיל הצריכה. כל זאת בתהליך רצוף ומתמשך של איסוף נתונים, שידורם אל שרתי החברה, בניית מאגרי מידע, עיבוד וכריית המידע (Data Mining) ושימוש במידע לצורך שיווק חכם וממוקד One On One.

תאריך:  10/12/2006   |   עודכן:  10/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il