X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פז
▪  ▪  ▪

חברת "פז" הינה חברת הדלק הראשונה שנמצאה ראויה לתו "אמון הציבור".
כללי אמון הציבור מחייבים בין היתר, את פז לנהוג אמת והגינות בפרסום וכן לספק שירות נאות ואחריות למוצר.
במסגרת התחייבותה לכללי "אמון הציבור" בהם ההתחייבות לבצע בדיקות שוטפות בכדי למנוע מהילות דלק ולהבטיח שמוצרי הדלק המסופקים לצרכנים עומדים בתקנים, הכניסה "פז" אמצעים חדשים שיגבירו את הבטחון והשמירה על איכות הדלק שמגיע לתחנות "פז".
החברה התקינה בצי המכליות המובילות את הדלק לתחנותיה ברחבי הארץ, פלומבות אלקטרוניות, שהן אמצעים אלקטרוניים המאפשרים מעקב ופיקוח און ליין מחדר המשלוחים של "פז" אחר המסלול שעושה המכלית ממתקן הניפוק ועד התחנה וזאת על מנת לוודא שלא יהיו עצירות ביניים לצרכי מהילה ושהמכליות לא תפתחנה שלא לצורך טרם הגיען לתחנה. חידוש זה מבוסס על טכנולוגיות חדישות להבטחת איכות הדלק המסופק לצרכנים.
מנכ"ל פז מודי בן שך מסר כי מחוייבות פז ל"אמון הציבור" משלימה את תהליך המעבר לקמעונאות שעוברת החברה בחמש השנים האחרונות לטובת הצרכנים.
גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור" מסרה כי במשאל עמדות בנושא דלק שקיים ארגון "אמון הציבור" באתר האנטרנט שלו בקרב צרכנים החברים בארגון נמצא כי תחושת הבטחון והאמון הצרכני הינה נמוכה ביותר. מהנתונים עולה כי: הגורם המרכזי ביותר שישפיע על החלטת הצרכן היכן ל"תדלק" הוא בטחונו שהדלק לא מהול במים (יותר מאפשרות לתדלוק עצמי מוזל, כיול אמין של המשאבות ושורה של גורמים נוספים).
העובדה שהחשש המרכזי של צרכן ברכישת דלק אינו נוגע לשאלת המחיר כמו בכל מדינה מתוקנת אלא החשש מקניית דלק מהול שיפגע ברכב - אינה סבירה ופוגעת בצרכנים אך גם בחברות. התחייבות "פז" לכללים מחמירים של אמון הציבור מהווה צעד חשוב בשינוי דימוי שלילי זה.

תאריך:  10/12/2006   |   עודכן:  10/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il