פרוקטר אנד גמבל, באמצעות אבקת הכביסה טייד, אבקת הכביסה הנמכרת ביותר בעולם, מקיימת זו השנה השנייה ברציפות את תחרות, ה- "סופר אימא".
השנה חוברת טייד לתוכניתו של אורי גלר בערוץ 2 - "היורש", למציאת "הסופר אימא" - אימא אשר ניחנה באינטואיציה אימאית חזקה, ואשר ממש כמו אורי גלר, יודעת לקרוא את מחשבות ילדיה, ובכך לדעת מה הכי טוב עבורם. היא יודעת מה הם מרגישים ורוצים בכל רגע נתון.
הפעילות השיווקית של "טייד סופר אימא", תלווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בקמפיין עיתונות, אינטרנט וכן פרסום מגוון בתוכניתו של גלר בערוץ 2 ובאתר זכיינית הערוץ קשת. כל זאת לצד פעילות קד"מ ופעילות ייחודית בחנויות לקראת סוף התוכנית.
במסגרת הפעילות, יתבקשו אימהות וילדיהם לשלוח את המלצותיהם, בעזרת סרטוני וידיאו או סיפורים -מדוע הן עצמן או אימא שלהם ראויה להיקרא "סופר אימא". אתר התחרות, ימוקם בתוך אתר שידורי קשת, כאשר מתוך קטעי הוידאו הנבחרים, יבחר הקטע המנצח על-ידי הגולשים בלבד ויזכה את מפיקו בחופשה משפחתית חלומית ועל חושית באיי משולש ברמודה.
לדברי דניאל שבתאי, מנהל תחום הכביסה בפרוקטר אנד גמבל: "טייד הנו מותג אבקת כביסה המקדם את ערכי המשפחתיות, הנתינה והקרבה בין ההורים לילדיהם במשפחה. בתחרות ה-"סופר אמא" של טייד, אנו מעונינים לשדר לכל האימהות כי אומנם נראה כי לאורי גלר יש כוחות על טבעיים מיוחדים, אך למעשה כל אמא היא סופר אמא על טבעית. לכל אחת יש כוחות "על טבעיים" ביחס לילדים שלה כי קשר מיוחד כמו שיש בתוך משפחה - הוא יותר חזק מכל קסם אחר בעולם".
על התוכנית היורש:
היורש הינה תוכנית ריאלטי חדשה בכיכובו של אורי גלר, אשר חוזר לארץ לחפש את ממשיך דרכו, לאחר כ-35 שנים שעזב את ישראל. גלר יבחר יורש מבין 9 מועמדים שנבחרו, אחרי שהוכיחו כי הם בעלי יכולות מיוחדות.
בדרך לתואר הנכסף יצטרך כל אחד מהם לבצע שלל משימות מגוונות ומאתגרות שחלקן טרם נחזה על גבי מסך הטלוויזיה. את התוכנית מנחה אלי אילדיס.