משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי התגייס "פרו בונו" לטובת המרכז הרפואי "העמק" בעפולה ומעלה עבורו קמפיין שילווה את ה"עמק תרום", מבצע ההתרמה למען ילדים ובוגרים חולי סוכרת, במרכז הרפואי "העמק". הקמפיין כולל מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, פוסטרים וסטיקרים. עלותו המשוערת של הקמפיין היא כ-150,000$.
מבצע ההתרמה "עמק תרום" מתקיים במרכז הרפואי "העמק", זו השנה החמישית. השנה, יתקיים המבצע בחנוכה והכנסותיו יוקדשו למען ילדים ובוגרים חולי סוכרת תחת הסיסמא "דמי חנוכה למתוקים של הצפון", במטרה להרחיב את מערך הטיפול בחולי סוכרת במרכז הרפואי "העמק" ולרכישת מכשיר מתקדם לטיפול בחולי סוכרת עם הפרעות בראייה.
בשנים האחרונות חלה עלייה גדולה בתחלואה בסוכרת בקרב ילדים ומבוגרים והיא פוגעת בכ-10 אחוזים מן האוכלוסיה. מדובר במחלה כרונית הנמשכת מרגע הופעתה לכל החיים.
מבצע ההתרמה ייערך בין התאריכים 15-27 בדצמבר ויכלול פעילויות כגון מסע אופנים, מסע הזדהות של רכבי אספנות "מועדון החמש", דוכני הסברה ובדיקות סוכר לציבור הרחב בקניונים ועוד.
קרדיטים - GPS:
יוסי ארועטי - מנצח על התזמורת
פלנרית - רונית כספי
מנהל קריאטיב - אורי לבני
ארט - גלעד רוזן ואולגה וורוביוב
תקציבאית - הילה מרקוביץ
סופרוויזרית - לנה מירושניק