רשת המשביר החדש לצרכן, יוצאת השבוע במסע פרסום רחב, להשקת "מבצע שקיות", שייערך במהלך חודש דצמבר.
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגלבי", בתקציב של חצי מיליון דולר וכולל סרט טלוויזיה שישודר בערוץ 2, וערוץ 10, ג'ינגל ברדיו, מודעות צבע בעיתונות ארצית ומגאזינים, אינטרנט וכן מסע קד"מ רחב בכל נקודות המכירה ובקניונים מובילים.
אסף בן דב מנכ"ל המשביר החדש לצרכן מסר כי במסגרת הקמפיין תחשוף רשת המשביר החדש לצרכן את "מבצע השקיות" - המעניק 50% הנחה על כל הפריטים במחלקת האופנה הכולל מותגים לנשים, לגברים ולילדים. כמו כן תינתן הנחה בגובה 50% על מגוון הבשמים המובילים במחלקת הקוסמטיקה, 25% הנחה על מגוון מותגי האיפור והטיפוח היוקרתיים ו- 20% הנחה בנוסף להנחות הקיימות על מוצרי הטקסטיל, כלי הבית וההלבשה התחתונה.
עוד מסר בן דב כי במסגרת מסע הקידום מכירות יחולקו בזמן המבצע, בסניפי רשת המשביר החדש לצרכן ובקניונים מובילים ברחבי הארץ, שקיות חדשות שעליהן מודפסות פריטי המבצע.
רשת המשביר החדש לצרכן מונה 26 סניפים ברחבי הארץ.