"בוניטה" רשת הבוטיקים, בעיצובה של פרידה ראובני, המונה 30 חנויות בקניונים המובילים ברחבי הארץ, נכנסת לתחום אביזרי האופנה ומשיקה קולקציה רחבה של אביזרי אופנה מעוצבים ברוח המותג בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקל.
האביזרים יאופיינו בעיצוב גרנדיוזי ויכללו שרשראות טרנדיות, צמידים, תכשיטי קבלה, ליין נרחב של חגורות, סיכות בשיבוץ קריסטלים ועוד.
האביזרים יימכרו בטווח מחירים של שקל 199- שקל 49.
מ"בוניטה" נמסר כי בעקבות הפוטנציאל הגלום בפלטפורמה השיווקית של הרשת יחד עם התחזקות קטגוריית האביזרים בעולם האופנה והניסיון רב השנים בענף הוחלט בחברה להקצות מחלקה המתמחה בייבוא וייצור אביזרים משלימים לקולקציות הלבוש.
פרידה ראובני, מעצבת ובעלים רשת בוניטה: "בוניטה נמצאת בעצומו של תהליך פיתוח והרחבת סל המוצרים שלה. זיהינו דרישה לאביזרים מעוצבים מטופלים ומסוגננים, תחום בו אנו חזקים, ואנו מגיבים בהתאם. יתרוננו הוא ביכולת לספק לצרכנית הישראלית מוצרים מקוריים מושקעים ובעלי אופי יוקרתי במחירים סבירים. כמו קולקציות הלבוש שלנו, גם ליין האביזרים מיוצר בכמויות קטנות ומדי שבוע מגיעים לבוטיקים שלנו דגמים חדשים, בראיה שיווקית יוצגו המוצרים כמוצרי קופה אשר נועדו להעמיק את הקניה".
רשת "בוניטה" בבעלות נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ומיועדת לנשים צעירות . הרשת פועלת כרשת בוטיקים של מעצבת, הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפרטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים במהירות בעולם האופנה הבינלאומי. כיום מונה הרשת 30 חנויות, שכולן בבעלותה.