X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת לילה
▪  ▪  ▪

קבוצת לילה לוקחת את האינטרנט לאפיקים חדשים ומפיקה 3 שידורי ענק בשבוע אחד. אתר האינטרנט "לילה" יצא ב 3 פרויקטים יוצאי דופן על-מנת לרגש ולחדש לגולשים רגעים בלעדיים וחד פעמים מאחורי הקלעים של קמפיינים, מסיבות ודבר לא פחות חשוב כגון אירוע בטיחות בדרכים.
השידור הראשון שהופק בעבור חברת "סמסונג" בחנות "פרימיטיב" כלל צילומים מאחורי הקלעים של סרט הפרסומת החדש עם בר רפאלי. את השידור הנחה מושיק גלאמין, השידור נבנה במתכונת ריאלטי חדשנית והוכנסו בו קטעי ראיונות עם אנשי הסט. הגולשים יכלו לראשונה להרגיש ולחוות את חווית העשייה של פרסומת ולהיות שותפים לה מתחילתה ועד סופה. [קישור]/.
השידור השני סיקר את המסיבה שהתרחשה מייד בסוף הצילומים ממועדון האומן 17, כל הקאסט של הצילומים בליווי שלל סלב ודיג'יי אילן בן דב אחד באו לחגוג את סיום הקמפיין. ציוותי לילה פרסו במקום מצלמות מיוחדות וניידת שידור ששלטה בכל חלקי המועדון והעביר לגולש ת חווית המסיבה היישר למחשבו האישי. [קישור]/.
השידור השלישי הינו הופק בעבור עמותת אור ירוק וכלל שידור הכנס השנתי של העמותה ממלון אינטרקונטיננטל בת"א בכנס הופיעו פנלים רבים בנושא בטיחות בדרכים ושיפור התנהגות הצעירים בכבישים ולראשונה הועבר בשידור מורכב עם 5 ציוותי צילום וניידת שידור מהטובות בארץ שגיוונו את התכנים כדי לגרום לקהל לצפות באירוע חשוב זה. השידור ארך כ-10.
בסה"כ צפו בשידור חי של "סמסונג" 180,000 גולשים בזמן הצילומים של בר, 120,000 גולשים בזמן המסיבה. הצפי להגיע ל-500,000 בשידורים חוזרים שנצפים עכשיו בלילה ובתפוז.

תאריך:  13/12/2006   |   עודכן:  13/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il