ארגון "צו פיוס" יצא השבוע (שלישי, 12.12) בקמפיין חדש לחנוכה, באמצעות משרד הפרסום גיתםBBDO . במסגרת הקמפיין קורא הארגון לכלל הציבור להקדיש את הדלקת הנר השמיני של חנוכה למען הפיוס וההדברות בעם.
בקמפיין מינימליסטי ומדויק, שה"גיבורה" שלו היא חנוכייה, מייצגים צבעי הנרות את הציבורים השונים בעם. החנוכייה בשלל גווני הנרות מסמלת את ישראל של היום - מגוון של דעות ורעיונות, שלפעמים מתנגשים זה עם זה. אלירז נר גאון, מנהלת צו פיוס, אומרת "בתקופה האחרונה אנו עדים לפערים הולכים וגדלים בעם. במיוחד בחג האורים, חשוב לנו להדגיש כי רק אם ידעו כל הצדדים לחיות בשלום זה עם זה, יגורש החושך - חושך הניכור וחוסר הסובלנות".
כליווי לקמפיין יישלחו נרות ייחודיים ל-120 חברי הכנסת - נציגי העם ושליחיו בממשלה -כדי שידליקו את הנר השמיני למען הפיוס, ויקראו לסובלנות והדברות.
הקמפיין יופיע בטלוויזיה ובאינטרנט בין התאריכים 12-22.12.2006.