לוח יד2 שהושק רק במאי 2005 ומאז הספיק לנהל מספר מסעות פרסום אגרסיביים, הצליח להתברג לרשימת 15 האתרים המובילים בישראל. (עפ"י סקרי החשיפה של TIM טלסקר).
אחרי מסעות המיתוג של הלוח וההצלחה להקנות הרגלי צריכה ללמעלה ממיליון משתמשים שונים בחודש, יוצאת הנהלת אתר יד2 במסע פרסום והסברה רחב היקף, תחת הסיסמא "הופכים את המחסן למזומן" יוצע לציבור הגולשים לפרסם מוצרים שאינם בשימוש ומאוחסנים בדר"כ במחסן הביתי. המסר מראה את האפשרות לפרסם חינם באתר מוצרי יד שנייה "התקועים" במחסנים ובוידעם ולהפוך אותם לכסף מזומן. בעיקר בימים קשים אלו.
"לכל אחד יש בבית מוצרים שאין להם שימוש", מסביר שון תל מנכ"ל האתר ובעליו, "אנו מדגישים בפני קהל הגולשים שהגיע הזמן להיפטר מהם ולעשות קצת כסף מהצד- תמיד יימצא מישהו שמחפש בדיוק את מה שהגולש רוצה למכור. הדינמיקה האדירה של האתר והטראפיק הגדול מייצרים הזדמנויות מעולות לקונים ולמוכרים".
הקמפיין בהיקף של 2 מליון ₪ יכלול חבילת תשדירים בערוץ 2 בטלוויזיה (הופקו על ידי ערן בירן הפקות), ובנוסף קמפיין חוצות ואוטובוסים יחודי, דייור ישיר ואינטרנט.