'שירותי בריאות כללית' עולה מחר יום ה' ה-21.12 בקמפיין לשירותי קדם ההריון שלה בסרט חדש בכיכובו של חמודי ומשפחתו.
הקמפיין, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובאינטרנט, מציג את השירות הבלעדי שמציעה ה'כללית': פגישה אישית עם אחות מוסמכת בה מקבלים ייעוץ והכוונה בנושא גנטיקה, הריון ולידה. הקמפיין יעלה למשך שלושה שבועות באמצעות משרד ראובני-פרידן בתקציב של 2 מיליון שקל.
חמודי נכנס באמצע.... בסרט האנימציה החדש הממשיך את בקו הקריאייטיבי של חמודי, מחליטים הוריו של חמודי להביא ילד נוסף לעולם. בעוד הם מנסים, ומתלבטים האם זה נכון, מגיע חמודי ומבקש לישון במיטת הוריו. הסרט מבליט את השאלות הרבות העומדות בפני זוגות לפני שהם מחליטים להיכנס להריון ומזמין את ההורים להתייעץ עם אחות מוסמכת בפגישה אישית על כל השאלות והלבטים. הסרט מסתיים במסר האסטרטגי של הכללית: "הכללית הכי טובה למשפחה".
לדברי שי אלמוג, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות בכללית: "הקמפיין מתמקד בשירותי קדם הריון שפיתחה ומציעה ה'כללית' בכ-40 מרכזי בריאות האישה. הקמפיין הנו המשך ישיר לאסטרטגיה של ה'כללית' לפתח שירותים ייחודיים העונים לצרכים השונים של הלקוחות".
"שירות קדם הריון נותן מענה לצורך של זוגות המתכננים להיות הורים לקבל מגורם רפואי אחד מידע מקצועי, מוסמך ומהימן שיסייע להם בקבלת החלטות והכוונה באשר לבדיקות הנדרשות לקראת ובמהלך ההריון", מוסיף אלמוג.
מאז השקתו של שירות קדם הריון ב-2004 השתמשו בו מעל ל-30,000 זוגות צעירים. בסקר שביעות רצון שנערך באוקטובר 2006 על-ידי טלסקר TNS 92% דיווחו על שביעות רצון גבוהה מהשירות ו-85% אמרו כי הן נוטות להמליץ על השירות לחברות.