רשת "דומינו'ס פיצה" משיקה בימים אלה תפריט חורף חדש הכולל מבחר בשרים חדשים כמו אנטריקוט, יען, הודו, פפרוני ,פסטרמה וכולל שלוש פיצות בשריות חדשות:
"אקסטרה מיט"- פיצה המשלבת בשר אנטריקוט עם בשר יען, פפרוני, עגבנייה ופלפל ירוק.
"קומבו ביף" - פיצה המשלבת בשר אנטריקוט, נקניק פפרוני, פסטרמה ובצל.
ו"מיקס גריל" - פיצה המכילה בשר הודו, בשר יען, פסטרמה, בצל ואננס.
פיצות אלה ימכרו על בסיס הפיצה הקלאסית של דומינו'ס פיצה המורכבת מהבצק הפריך של דומינו'ס, עטוף בגבינה נמסה בתבלון רוטב העגבניות ותמהיל התבלינים הסודיים של שלה. מחירן: 76.90 שקל והן נמכרות כפיצה משפחתית.
אסף גרינברג, מנכ"ל דומינו' ס פיצה: "מתוך הכרות עם צרכי הלקוחות ובדיקות שערכנו, בשילוב עם יכולות הרשת ומגמות צריכת המזון בישראל, התאמנו שלושה שילובים של תוספות בשריות איכותיות שהשוק המקומי מציע והצרכנים מראים בהם התעניינות. אנחנו עונים על צורך של קהל רחב שמחפש את הנוסחא המושלמת של פיצה טעימה וארוחה בשרית, הן בשעות היום והן בשעות הערב".
התפריט החדש הושק בעקבות סקר שנערך בימים אלה על-ידי מכון מרקט ווטש בקרב מדגם של 500 ישראלים מעל גיל 18, שגילה כי רוב הישראלים פתוחים לנסות פיצות בשריות מעניינות. מהסקר עולה כי 61% יטעמו או חושבים שיטעמו את הטעמים החדשים ו-31% מהססים ומציינים שאולי יקנו. עוד התגלה בסקר כי כמעט מחצית מהישראלים (47.2%) מעדיפים להזמין פיצה על-פני הזמנת "פסט פוד" אחר ובעיקר במסגרת ארוחה משפחתית (71%), רק 17% מזמינים במסגרת חברתית.
כיוון שהקהל הישראלי מושפע מהטרנד והטעם האמריקני, נשענה השקת התפריט החדש גם על ממצאי מכון המחקר לטעם וריח בשיקאגו שערך סקר בקרב האמריקנים וגילה כי התוספות הפופולאריות ביותר בארה"ב הן הבשריות ו- 67% מעדיפים אותן על הצמחוניות, בעוד רק 35% מהנשאלים העידו כי הם מעדיפים פיצה רגילה עם גבינה.
הרשת מציעה בתפריט החורף גם: 24 תוספות טריות, לחם שום עם פרמזן, מאפה עשבי תיבול, קלחוני תירס,שלושה סוגי דומינו'סלט מירקות טריים עם רטבים לבחירה, חטיפי תפוח אדמה, חטיפי חזה עוף מתובלים, כנפיים ברוטב ברביקיו, שתייה וגלידות האגן דאז בטעמים.
בשנת 2007 הרשת צופה המשך חדשנות והתאמת תפריטים לחיך הישראלי ובמקביל המשך פתיחת 3-4 סניפים בשנה,חלקם בבעלות הרשת וחלקם בזכיינות.
אסף גרינברג: "דומינו'ס פיצה תפעל שיווקית על-מנת להמשיך ולהצליח כחברת משלוחי המזון המובילה בישראל".
שוק הפיצות בישראל כולל: 51% מזמינים מפיצריות שכונתיות, 21% מזמינים מדומינו'ס פיצה,15% מזמינים מפיצה האט, 8% מפיצה דומינו ו-5% מפיצה מטר. צרכן הפיצה נע בין גילאי 18-44, רווק או נשוי עם ילדים,בעל 12 שנ"ל ומעלה, הכנסה מעל לממוצע וחילוני.
בימים אלה עולה קמפיין טלוויזיה, החל מחג החנוכה, שכותרתו: ""Domino's Pizza Well Done
בערוצים 2 ו- 9.
בסרט הפרסומת תבצע רקדנית מחול סכיני קצבים, שישוחררו מידיה וייבצעו פיצה בשרית עסיסית.
משרד פרסום: זרמון גולדמן.
מתוך התקציב הכללי בהיקף 2 מיליון ש"ח, כ-500,000 ש"ח הושקעו בהחדרת התפריט ודיוור ישיר של קטלוגים לכמיליון וחצי בתי אב.
רשת "דומינו'ס פיצה", הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי.הרשת כוללת למעלה מ-8,300 סניפים הפרוסים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות. דומינו'ס ישראל הינה רשת משלוחי הפיצה הראשונה בישראל שיש לה פריסה ארצית , והיא מותג המזון המהיר העולמי הראשון בארץ; החברה מציעה משלוחים ביתיים של פיצות טריות, טעימות וחמות עם התחייבות על משלוח תוך 30 דקות או פחות.בימים אלה מונה הרשת 23 סניפים המפוזרים מהקריות ועד אילת וסניף אינטרנט נוסף:
www.dominos.co.il