ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה בקמפיין שלטי חוצות, אתרי אינטרנט ורדיו מקומי בהיקף של כ- 350,000 ש"ח. את תשדיר הרדיו הקליט טל ברמן.
הקמפיין, שיתחיל ב-31 בדצמבר 2006, יציג את הסלוגן: "ג'ון ברייס הדרכה - תלמד הייטק. זה עובד!". הקמפיין נועד להעלות את המודעות למגוון הקורסים הטכנולוגיים וקורסי ההסבה לתחום ההיי-טק של ג'ון ברייס, ולהדגיש את צמיחת עולם ההיי-טק והמחשוב והזדמנויות העבודה הרבות בו.
בתשדיר הרדיו אומר טל ברמן: "התעוררתי בבוקר, וחשבתי לעצמי, מה הדרך המהירה ביותר לעבודה בהיי-טק?, אז התקשרתי לדניאל, חבר שלי שהוא סוג של גאון מחשבים, ושאלתי אותו, דני בוי, מה הדרך המהירה ביותר לעבודה בהיי-טק?. הוא ענה לי, ג'ון ברייס הדרכה - מרכז ההדרכה הגדול בארץ ללימודי מחשבים. בג'ון ברייס הדרכה תלמד ברצינות מקצוע נדרש. ותצא עם הרבה הצעות עבודה... אז התקשר עכשיו לקבלת ייעוץ אישי 6460- . ג'ון ברייס הדרכה, תלמד הייטק . זה עובד!".
לדברי מירי אמקיאס, מנהלת פרסום ג'ון ברייס הדרכה, הקמפיין פונה לכל מי שרוצה ללמוד ולרכוש מקצוע מבוקש בתחום ההיי-טק, ומתמקד בקורסים למקצועות המבוקשים בשוק.